Connect with us
Noua Taxa Auto și Codul Rutier vor fi modificate

Economic

Noua Taxa Auto și Codul Rutier vor fi modificate. Vor dispărea toate mașinile vechi. Anunțul de ultim moment al ministrului Mediului

Ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu, a vorbit despre taxa auto și despre modificările care ar trebui aduse Codului Rutier, chiar înainte de a-și înainta demisia din Guvernul Dăncilă, împreună cu ceilalți membri ALDE, după retragerea de la guvernare a partidului condus de Călin Popescu Tăriceanu.

Noua Taxa Auto și Codul Rutier vor fi modificate

Așadar, declarațiile ministrului i-a pus pe gânduri pe posesorii de autoturisme non euro, Euro 1, 2 și 3! Aceștia vor fi cei mai loviți de prevederile care ar putea intra în vigoare chiar de anul viitor. Guvernul nu știe cum să scape de mașinile din normele respective de poluare. Trebuie acționat astfel încât românii să nu mai poată acționa statul în instanță pentru recuperarea unor eventuale taxe de poluare sau de înmatriculare.

Noua Taxa Auto și Codul Rutier vor fi modificate

Noua Taxa Auto și Codul Rutier vor fi modificate

Chiar ministrul Mediului a declarat că mașinile cu Euro 0, 1, 2 și 3 trebuie îndepărtate de pe piață. De asemenea, șoferii au mai primit încă o veste păroastă. Calculul noii taxe auto nu a fost finalizat încă, dar această taxă va fi emisă până la urmă de către autorități.

Guvernul va declara război mașinilor Euro 0, 1, 2 și 3

Ministrul Mediului susține că toate mașinile cu normele de poluare Euro 0,1, 2 și 3 trebuie îndepărtate de pe piață și  găsite urgent modalități de a face acest lucru încă de anul ce urmează. De asemenea, Grațiela Gavrilescu a mai susținut că românii trebuie să facă tot posibilul să îndepărteze din casele lor toate consumatoarele mari de energie.

„Nu numai că România trebuie să-şi facă ţintele, dar este normal să putem să îndepărtăm din casele noastre şi din instituţiile mari toate echipamentele electronice şi electrocasnice care sunt, în momentul de faţă, mari consumatoare de energie. Toate trebuie făcute în sensul de a diminua reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi emisiile de CO2, şi aici fac referire la Programul „Rabla”.

În acelaşi timp, trebuie să ne gândim foarte bine pentru anul viitor la o metodă prin care toate maşinile care au Euro 0, 1, 2, 3 să fie cumva îndepărtate de pe piaţă. Acest lucru trebuie să fie făcut numai printr-o asumare, dar şi printr-un mod în care să nu putem fi atacaţi la Curtea Europeană de Justiţie a Uniunii Europene”, susține Grațiela Gavrilescu.

Adrian Vrauko este project managerul site-ului huff.ro Contact: adrian@huff.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Economic

To Top