Connect with us

TV

Kanal D, primul loc cu „Exatlon”, pe 18 aprilie. Câți români au urmărit eliminarea Dianei Belbiță

O noua editie spectaculoasa a emisiunii „Exatlon” a reusit sa tina in fata ecranului  milioane de oameni in fata micului ecran. A fost cu adrenalina la maximum, dar si rasturnari incredibile de situatie. Totul a culminat cu eliminarea Dianei Belbita din competie, in urma voturilor telespectatorilor.

Pe intreaga durata de difuzare a emisiunii, in cele aproape trei ore, Kanal D a fost lider absolut de audienta, pozitionandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, statia a inregistrat audiente de peste 20% a cotei de piata, atat la nivelul publicului Comercial, cat si in randul populatiei din intreaga tara.

O medie de peste un milion si jumatate de romani au urmarit aseara “Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, in una dintre cele mai importante editii ale saptamanii, cea in care telespectatorii au aflat cine si-a adjudecat locul in casa si cine a parasit competitia dintre cele trei fete nominalizate.

Miercuri, 18 aprilie, in intervalul 19:59 – 23:06, Kanal D a inregistrat 7,5% rating si 21,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,4% rating si 21,6% cota de piata, pe targetul National, si 7,8% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Minutul de aur, momentu în care Vladimir Drăghia a înscris

Minutul de aur, atins la 21:20, in momentul in care Vladimir Draghia a inscris pentru Echipa Faimosilor, reducand diferenta de scor la 3 puncte, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.196.000) de fani ai cleui mai iubit reality din Romania.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in TV

To Top