8 trucuri pentru un abdomen perfect

04.03.2016
8 trucuri pentru un abdomen perfect

Toate doamnele si domnisoarele isi doresc un abdomen de invidiat, mai ales acum cand se apropie sezonul cald. Probabil ca ai inceput deja antrenamentele la sala, asa ca iti oferim cateva sfaturi care te vor ajuta sa ai un mijloc perfect!

1. Concentreaza-te! De multe ori esti distrasa si nu dai tot ce poti atunci cand te antrenezi. Fii mai prezenta si concentreaza-te pe fiecare miscare pentru a obtine eficienta maxima. Daor asa muschii tai vor lucra corect, vei fi ferita de accidenta si vei obtine rezultate reale.

2. Respira. Respiratia are un rol foarte important atunci cand faci abdomene. Muschii abdomenului au nevoie de oxigen pentru a lucra la capacitate maxima, asadar asigura-te ca inspiri pe cea mai usoara parte a exercitiului si expiri pe cea mai solicitanta.

CONSUMUL DE VIN INAINTE DE CULCARE TE AJUTA SA PIERZI IN GREUTATE

3. Fa mai multe tipuri de exercitii. Trebuie sa faci acest lucru tocmai pentru a tonifia fiecare muschi al abdomenului. Nu este suficient o singura miscare, chiar daca ti se pare ca te solicita mult.

4. Incepe cu exercitii simple. Multe persoane sunt extrem de motivate cand intra pentru prima data in sala de sport si au tendinta de a incepe cu ce e mai greu. Nu numai ca te vei accidenta mai mult ca sigur, insa nuv ei aduce niciun beneficiu musculaturii. Creste treptat intensitatea exercitiilor pentru rezultate sigure.

5. Foloseste greutati. Ganterele nu sunt doar pentru biceps, ci te pot ajuta sa iti sculptezi abdomenul si sa il soliciti mai mult.

6. Incalzeste-te in mod corespunzator, pentru a evita intinderile sau alte neplaceri. Nu utia ca abdomenul este legat de zona lombara, asa ca trebuie sa incalzesti bine toata aceasta parte.

7. Genuflexiunile fac minuni pentru abdomen. Ele nu lucreaza doar picioarele, ci intaresc tot mijlocul si te ajuta sa ai un abdomen mai puternic.

Articolul continua dupa publicitate

8. Antreneaza-ti muschii spatelui pentru a putea fi mai flexibila. Astfel vei executa exercitiile pentru abdomen cu mai multa precizie.