Connect with us
O nouă inițiativă globală: 61 de oameni din țări diferite își propun să contribuie la o lume mai unită, tatuându-și corpurile

Externe

O nouă inițiativă globală: 61 de oameni din țări diferite își propun să contribuie la o lume mai unită, tatuându-și corpurile

Echipa motorului gratuit de căutare pentru călătorii momondo.ro lansează „The World Piece”, cea mai nouă campanie a sa, care ilustrează cât suntem de pregătiți pentru a ne conecta la nivel interuman. The World Piece a fost creat în jurul unei singure linii de tatuaj care conectează oameni de pe întreaga planetă și transmite ideea că, dacă îndrăznim să ne unim, lumea nu se poate destrăma.

Un nou studiu global realizat de site-ul momondo – „The Value of Traveling 2019: Opening Our World” scoate la iveală faptul că vedem lumea ca fiind tot mai divizată. Astăzi, 49% dintre oameni consideră că există mai puțină toleranță față de alte culturi decât în urmă cu cinci ani. Totuși, majoritatea consideră că sunt mai multe lucruri care ne unesc decât cele care ne despart și că noi, ca indivizi, putem lua măsuri pentru a face lumea un loc mai unit. Studiul sprijină, de asemenea, legătura pozitivă dintre călătorii și o atitudine deschisă față de ceilalți.

Per Christiansen, VP, EMEA marketing la momondo susține: „La momondo, misiunea noastră este de a face lumea un loc mai deschis, iar noua noastră inițiativă vine în sprijinul acesteia. Călătoriile sunt o modalitate de a ne deschide mințile, oferindu-ne o perspectivă diferită, atât asupra țărilor și culturilor străine, cât și asupra celei în mijlocul căreia ne-am născut.”

Per Christiansen continuă: „Pentru a ne împotrivi cumva tendinței unei lumi divizate pe care studiul nostru o demonstrează, ne-am hotărât să creăm un proiect sub forma unei manifestări vizuale, active a conectării dintre oameni. Am rugat persoane din toată lumea, fiecare cu câte o poveste diferită, să se implice, acceptând să își facă un tatuaj sub forma unei linii. De ce? Pentru a demonstra că, în ciuda diferențelor, umanitatea ne leagă. Am rămas perplecși când am văzut că mii de oameni au aplicat pentru a lua parte la proiect.”

Dintre toate acele mii, 61 de persoane provenind din țări și din medii diferite și-au oferit corpurile drept pagini pentru a-și spune povestea și a se angaja să facă lumea un loc mai unit. Fiecăruia i s-a făcut câte un tatuaj unic, creat de către Mo Ganji, un artist tatuator renumit la nivel mondial. Au călătorit apoi împreună pentru a-și spune poveștile și pentru a sta umăr lângă umăr, creând astfel The World Piece: o operă de artă unică în lume.

Per Christiansen spune: „Călătoriile reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a conecta oamenii. Vrem ca The World Piece să lanseze o conversație globală care să inspire oamenii să călătorească cu o minte deschisă și curioasă: să ne conectăm cu ceilalți și să descoperim în fiecare zi că sunt mai multe lucrurile care ne unesc decât cele care ne despart.”

The World Piece este doar una dintre nenumăratele inițiative care demonstrează angajamentul brandului momondo pentru o lume mai deschisă. Printre inițiativele trecute se numără: Open World Projects, The Passport Initiative, sprijinul acordat CISV International și The DNA Journey.

Informații despre competiție:

momondo oferă celor mai inspirate două persoane șansa de a face parte din proiectul The World Piece. Doi câștigători din țări și culturi diferite vor fi selectați în funcție de ceea ce îi motivează pentru a vrea să facă lumea un loc mai unit. Aceștia vor câștiga o excursie de trei zile la Berlin (incluzând zborul și hotelul) pentru a-și face tatuajele conectoare, create și realizate de către Mo Ganji. Până la 20 de alte persoane vor primi câte 1000€ pentru a vizita țara care le-ar deschide cel mai mult mintea.

Despre studiul The Value of Traveling 2019

Studiul se bazează pe răspunsurile a 7.300 de persoane cu vârste între 18 și 65 de ani, din 18 țări. Respondenții sunt reprezentați demografic ținându-se cont de gen, vârstă și regiune. Colectarea datelor a avut loc între 28 februarie și 7 martie 2019 prin intermediul unui sondaj online realizat de compania de cercetare online Cint’s.

Adi Ioan este editor senior la Huff.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Externe

To Top