Umor și sarcasm din plin! Ce i-a răspuns un român băncii care l-a pus să justifice de ce scoate banii din contul personal

24.07.2020
Umor și sarcasm din plin! Ce i-a răspuns un român băncii care l-a pus să justifice de ce scoate banii din contul personal

Un român care a vrut să retragă din contul personal o sumă mare de bani, a fost solicitat de bancă să dea justificări, iar asta l-a enervat la culme. Bărbatul a avut nevoie de 85.000 de euro, din contul personal pe care îl deține la Banca Transilvania. Pentru că instituția i-a cerut să justifice operațiunea, bărbatul s-a conformat și a justificat…în felul său.

A vrut să retragă bani din contul personal

Enervat de situație, și că trebuie să declare pentru ce a retras banii din contul său bancar, bărbatul a redactat un mail plin de umor și sarcasm totodată. Conform Adevarul.ro, clientul a scris băncii un mail lung în care explică modul în care va cheltui banii.

„Voi călători în Olanda, unde prostituţia este legală să f*t nişte prostituate. Apoi, tot în Olanda, drogurile fiind legale, doresc să consum marijuana, haşiş şi aş încerca şi nişte ciuperci. În Olanda am auzit că au şi nişte prăjituri bune cu marijuana, pe care v-aş sugera să le încercaţi şi voi, că poate vă treziţi şi nu mai impuneţi oamenilor să dea declaraţii tâmpite în baza unor proceduri idioate, pentru a justifica ce fac cu banii lor personali”, a scris bărbatul în mailul transmis băncii.

Și dacă tot a fost întrebat, omul nu s-a oprit aici cu explicațiile. În afară de călătoriile extravagante, el a spus că va folosi banii în loc de hârtie igienică.

„Bineînțeles, dacă nu am hârtie igienică, și tot am atâția bani, probabil că îmi voi face damblaua și mă voi șterge la c*r ca bogătașii, cu câteva sute de euro”, a mai scris acesta.

Mail-ul clientului a fost fotografiat de un angajat al băncii, fără a fi ascunse datele personale, iar la scurt timp acesta a ajuns pe reţelele de socializare, unde s-a viralizat.

Banca Transilvania i-a cerut scuze clientului

Instituția bancară a declarat că regretă incidentul și i-a cerut scuze clientului. În acest sens, Banca Transilvania a postat un mesaj pe pagina sa de Facebook.

 „Din primele indicii, un angajat al băncii a generat incidentul, din neglijenţă. Ca bancă, ne pare rău pentru această eroare şi ne cerem scuze pentru greşeala colegului nostru. Este un caz izolat şi nu reflectă standardele de siguranţă şi confidenţialitate ale băncii. Incidentul nu ne caracterizează. Suntem foarte atenţi la confidenţialitatea şi siguranţa datelor. Investim continuu în infrastructură şi training pentru a menţine cele mai ridicate standarde de siguranţă şi profesionalism, precum şi dimensiunea umană a serviciilor noastre. Ne asumăm public să luăm măsurile care se vor impune şi conlucrăm activ cu instituţiile abilitate. Ne cerem scuze în primul rând clientului nostru.”