elixirul vietii-24092015

Stil

Sa fie adevarat? Acesti oameni de stiinta sustin ca au descoperit ,,elixirul vietii”

Inca din cele mai vechi timpuri mai marii oameni ai planetei au fost obsedati de ideea ca ar putea gasi ,,elixirul vietii”.

De-a lungul timpului toti oamenii de stiinta importanti au visat ca vor descoperi combinatia magica dintre chimie si alchimie pentru a putea creea ,,elixirul vietii”. Multi dintre ei si-au sacrificat degeaba intreaga cariera cautarii acestei minuni care ar putea salva intreaga omenirie. Unii au innebunit cautand-o, altii si-au pierdut chiar viata. Cert este ca pana acum nu s-a gasit ceea ce cu totii numim ,,elixirul vietii”.

Acest lucru s-ar putea schimba datorita mamei Rusia. O echipa de cercetatori rusi aa anuntat ca a realizat progrese importante intr-un studiu ce are ca scop principal adaptarea unei bacterii ,,eterne”. Bacteria are in prezent varsta de 3,5 milioane de ani, si poarta denumirea stiintifica de Bacillus F.

Cum a reusit sa supravietuiasca acataclismelor si schimbarilor climatice si geotersetre bacteria? Cercetatorii lucreaza la asta. Recent, echipa a anuntat ca a reusit sa secventieze ADN-ul acestei bacterii imune la frig si ca acum se incerca sa se identifice acele gene care i-au asigurat o supravietuire ireal de indelungata in permafrostul din Siberia.

Testele realizate deja pe organisme vii, în special pe celule sangvine umane, şoareci, musculiţe de oţet şi cereale, au arătat, fără excepţii, un impact pozitiv.

CITESTE SI: CUM A SALVAT CAPACUL PIXULUI GAURIT IN VARF SUTE DE VIETI

Conducatorul echipei de cercetatorii, profesorul Serghei Petrov, de la Centrul Stiintific Tyumen, a declarat pentru Dailymail ca ,,In toate experiementele care au avut loc pana acum, bacteria Bacillus F, a reusit sa isi stimuleze singura cresterea si sa isi intareasca sistemulu imunitar. Experimentele pe eritrocite si leucocite umane au generat si ele rezultate foarte bune”.

Anatoli Bruskov este cercetatorul care a reusit performata incredibila de a descoperi bacteria Bacillus F. Bruskov este doctor in cadrul Universitatii de Stat din Moscova.

Bacteria care ar putea fi ceea ce toata omenirea cauta, ,,elixirul tineretii”, a fost descoperita captiva de catre Bruskov intr-un strat stravechi de permafrost, aflat intr-un sit cunoscut sub denumirea Muntele Mamutilor din Republica Saha, cea mai mare regiune administrativa a Siberiei.

O alta descoperire importanta in numele stiintei este aceea facuta de cercetatorul rus Vladimir Repin. Acesta a descoperit bacterii similare in creierul unui exemplar de mamut lanos, al carui cadavru s-a conservat perfect pana in zilele noastre in Siberia.

Sursa foto: shutterstock