Cum sa scapi de “aripioare”

10.05.2016
Cum sa scapi de “aripioare”

Intr-un articol recent al Huffington Post, Kyla Gagnon, un antrenor de fitness din Canada, a dezvaluit cateva metode bazate pe cercetari stiintifice, de a scapa de nesuferitele aripioare, odata pentru totdeauna. Aceste 8 metode eficiente te vor ajuta sa iti tonifici muschii abdominali oblici, care sunt deocamdata ascunsi de aripioare.

  1. Abdomene laterale – “bicicleta”

Acest tip de exercitiu este concentrat pe muschii din lateral ai abdomenului – locul in care se afla inesteticele aripioarele.

Katie-Bicycle-Crunches-e1422083508514

  1. Pozitia plansa laterala, cu coborare

Aceasta varianta a plansei iti va lucra intens trunchiul. Sprijina-te pe antebratul pozitionat la 90 de grade fata de corp (alterneaza partea dreapta cu cea stanga). Coboara-ti soldul de 10-12 ori pe o parte, apoi pe cealalta.

CITESTE SI: Cum sa scapi de celulita cu zat de cafea si piper

Rolling-Side-Plank

  1. Pozitia plansa standard

Sprijina-te din nou pe antebrate, tine picioarele si spatele perfect drepte. Mentine aceasta pozitie timp de 30 de secunde, apoi fa o mica pauza. Repeta miscarea de 10 ori.

plank1

  1. Pozitia plansa cu minge de gimnastica

Acest exercitiu este la fel ca precedentul, cu diferenta ca mingea te ajuta sa tii picioarele mai sus. Combinatia de miscari te va ajuta sa lucrezi abdomenul, pentru a scapa mai repede de aripioare.

stability-ball-plank

  1. Redu 100 de calorii dintr-un foc

Un rol important in lupta cu aripioarele il joaca si cantitatea de calorii pe care o poti reduce. Iata cateva metode simple de a reduce 100 de calorii dintr-un foc:

– Renunta la laptele condensat din cafea

– Renunta la cartofii prajiti

– Renunta la sucurile acidulate (sau redu cantitatea)

  1. Elimina zaharul rafinat din dieta

Sunt foarte multe lucruri delicioase si indulcite natural pe care le poti manca, precum fructele si legumele. Corpul tau le poate procesa mai usor, astfel ca nu va mai trebui sa le transforme si sa le depoziteze, asa cum se intampla in cazul zaharului procesat.

  1. Grasimea este buna!

Mananca grasimi sanatoase. Pestele si nucile sunt o sursa grozava, iar dieta ta zilnica ar trebui sa contina aproximativ 30% din aceste grasimi.

  1. Stai cat mai mult in picioare!

Este dificil sa eviti un stil de viata sedentar atunci cand esti obligat sa stai asezat de-a lungul unei intregi zile de lucru. Daca obtii permisiunea sefului tau, incearca sa folosesti birouri inalte, atat la locul de munca, cat si acasa. Vei arde mai multe calorii stand in picioare si vei lucra mai multi muschi.

Asadar, sa incepem sa scapam de “aripioare”. Vine vara si trebuie sa ne prezentam pe plaja cu un corp de invidiat!