Connect with us
Apeluri haluciante la 112, liniile sunt blocate de apeluri bizare. „Am sunat fiindcă sunt șmecher”

Știri

Apeluri haluciante la 112, liniile sunt blocate de apeluri bizare. „Am sunat fiindcă sunt șmecher”

Operatorii 112 se plâng că odata cu declanșarea stării de urgență se confruntă cu tot mai multe apeluri care nu au nici o legătură cu destinația pentru care este 112. „Am sunat să vă spun că sunt șomeră” sau „Îmi puteți spune va rog mersul trenurilor”. Românii par că se plictisesc și asalteaza linia de urgență 112 destinată doar pentru situații grave.

“Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a luat măsuri suplimentare privind preluarea apelurilor la 112 pe problematica noului coronavirus. Modul de lucru în situaţia în care se primeşte un apel referitor la COVID-19 este adaptat la situaţia prezentată de apelant. Astfel, apelurile prin care cetăţenii raportează simptome specifice sunt direcţionate către agenţiile cu competenţe medicale, cele privind persoane care nu respectă regimul de autoizolare/carantină stabilit de autorităţi sunt direcţionate către Poliţie, iar pentru cele de informare apelanţii sunt sfătuiţi să sune la numărul de telefon TelVerde- 0800.800.358”, arată STS.

Iată cu ce apeluri se confruntă cei de la 112

“1. Un apelant al numărului 112 a dorit să afle dacă “mai merg trenurile” şi dacă poate merge în alt oraş?;

2. Un apelant a sunat la numărul de urgenţă pentru a întreba dacă „este deschisă poşta”;

3. O persoană a dorit să afle dacă poate merge „luni la bancă”, având în vedere declararea stării de urgenţă;

4. O persoană a sunat la 112 să anunţe că „un văr a venit din Italia şi este bolnav de coronavirus”, apoi a închis imediat telefonul. La reapelarea operatorului STS, persoana a recunoscut că „se joacă fiindcă este şmecher”;

5. Un apelant fumător, aflat în izolare, a sesizat la numărul de urgenţă că nu mai are ţigări şi vrea ca cineva să meargă să îi ducă la domiciliu;

6. Supărat că a fost părăsit de concubină, un cetăţean a anunţat că femeia „s-a întors acum 2 zile din Italia şi are febră”;

7. Un bărbat a sunat la 112 pentru a afla ce restricţii sunt „pentru că urmează să fac nuntă”.

8. O persoană aflată în carantină la domiciliu a întrebat la 112 dacă poate ieşi 2-3 minute în faţa blocului;

9. Mai mulţi apelanţi au sunat să anunţe lipsa banilor sau a hranei;

10. Un cetăţean a dorit să ştie dacă „se fac teste la domiciliu” pentru că şi el doreşte un astfel de test;

11. O femeie a anunţat că a venit din Franţa un bărbat „clandestin cu o maşină”. Deşi bărbatul respectiv nu a părăsit locuinţa, femeia era revoltată “de ce nu a fost sechestrat la vamă?”;

12. O persoană a sesizat la 112 că este ţinută abuziv în casă din cauza coronavirusului şi nu are mâncare pentru pisică. Aceasta a ameninţat că va lua legătura cu televiziunile pentru a semnala acest abuz;

13. O persoană aflată în izolare la domiciliu, venită din Belgia, a sunat la 112 să solicite o zi de învoire pentru a merge într-o altă localitate unde trebuia să semneze un contract;

14. Un apelant a sunat să afle în ce condiţii poate să organizeze o pomană cu mai multe persoane, ca urmare a unui deces în familie;

15. O persoană a dorit să afle de unde poate obţine o adeverinţă prin care să se ateste faptul că nu este confirmată cu coronavirus;

16. O doamnă a dorit să afle dacă este obligatorie carantina în situaţia în care soţul ei vrea să plece în Olanda şi să se întoarcă în România;

17. Un angajat al unei spălătorii autoa întrebat la 112 dacă are dreptul să nu vină la serviciu pe durata stării de urgenţă;

18. Un cetăţean a sunt să întrebe: „De ce nu închid toate fabricile? Că unii colegi nu vor să recunoască faptul că li s-au întors rudele din străinătate”;

19. Un bărbat a întrebat dacă „are voie vecinul să cheme zugravii să zugrăvească, având în vedere că e situaţie de urgenţă?”;

20. O persoană a sunat la 112 să întrebe dacă „izolarea unui membru implică izolarea familiei” sau „Eu rămân în izolare, dar soţia se poate duce la cumpărături?”.”

 

CONTACT REDACTIE Email: cc@smartactivity.ro Telefon: +4021 795 88 02 Dacă ai surprins o știre, scrie-ne pe adresa redactie@huff.ro, unde ne poți trimite imagini foto sau video. Publisher Adrian Vrauko Email: adrian@teotrandafir.com Consultant Anamaria Lembrău, email: anamaria@teotrandafir.com Redactori CATALIN NAE, email: catalin@teotrandafir.com CRISTINA BOSIOC,email: cristina@teotrandafir.com DANIEL ȘUTA, email: daniel@teotrandafir.com Publicitate email: sales@smartactivity.ro Departament VIDEO Producator general – Raluca Oprea email: raluca.oprea@teotrandafir.com Programator Bogdan Iacob / Telefon: 0217958802 Departament Juridic / Legal Cabinet de avocat ROBERT CIUREA email: office@avciurea.ro Director General Adrian Vrauko email: adrian@teotrandafir.com Huff.ro este administrat și deținut de SMART ACTIVITY SRL Date despre companie Adresa de corespondenta: Calea Calarașilor, numarul 173, București, Sector 3 COD FISCAL: RO34042388 CIF: J40/1060/2015 Huff.ro este un site de știri care folosește fluxurile agențiilor de presă: Mediafax, Agerpres, dar și surse proprii.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Știri

To Top