UPDATE. Starea tinerei este stabilă, ea fiind conștientă. Urmând să intre în sala de operații
Accidentul s-a petrecut în această dimineață în București! Momente de panică pentru cei care circulă cu tramvaiul.
Pe Șoseaua Mihai Bravu, la Baba Novac, sens Piața Iancului, un tramvai din linia 34 este implicat într-un accident de persoana, la intrare în stația Baba Novac. Persoana este rănită la picior. Blocare la liniile 10 și 34, pe sensul Baba Novac – Obor, potrivit paginii oficiale de Twitter a celor de la RATB.
Echipajele de salvare au intervenit imediat la fața locului.
O tânără în vârstă de 20 de ani a fost lovită de tramvai, vineri dimineață , la intersecția Baba Novac din București și a rămas fără un picior. Fata nu s-a asigurat când a traversat strada şi a fost lovită de tramvai.
Întreaga scenă s-a derulat sub ochii îngroziți a zece oameni care se aflau în zonă. Aceştia au sunat imediat la numărul unic de urgenţă 112, iar la faţa locului s-a deplasat un echipaj medical.
Tânăra a fost stabilizată de medici şi transportată apoi de urgenţă la spital, însă a rămas fără un picior în urma teribilului accident, potrivit observator.tv.
Tânăra a fost stabilizată de medici şi transportată apoi de urgenţă la spitalul Bagdasar.
Citește și: Primăria Capitalei va face recurs la sentinţa privind repunerea în funcţie a fostei conduceri RATB
Costul total al lucrărilor este de 6.281.261 lei.
„Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a treia bandă de circulație auto, masura aducand in mod evident mari beneficii în fluidizarea traficului din oraș.
Aceasta, întrucât, pe arterele respective rămân tot trei benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele RATB, vor putea utiliza culoarele proprii de circulație destinate tramvaielor”, se arată într-un comunicat al PMB.
Primăria Capitalei, prin RATB, a început, sâmbătă, 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili.
Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport,
precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor – Mihai Bravu, Calea Văcărești.
După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.
Acest articol a fost actualizat la: 3 august 2018 11:21