Știri
Cat costa si cum poti sa iti promovezi afacerea pe Instagram
Incepand cu luna septembrie a acestui an, compania Instagram a permis accesul la platforma de anunturi pentru toata lumea.
Compania Instagram a deschis initial accesul doar pentru Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Germania, Franta si Australia. Din luna septembrie insa a fost deschis accesul si pentru utilizatorii din Romania.
In prezent, reteaua de socializare Instagram a atins cifra record de 300 de milioane de utilizatori, fapt ce a permis ca pe platforma sa fie incarcate peste 30 de miliarde de fotografii.
Brandurile din Romania pot acum sa isi faca reclama la propria afacere prin intermediul platformei Instagram.
Potrivit unor analize ale agentiei de marketing online Today’s, la inceputul acestui an o campanie publicitara putea incepe de la suma de 50.000 de dolari.
In prezent, ca platforma de advertising, Instagram functioneaza pe modelul CPM, adica cost per mia de afisari si se utilizeaza drept un instrument de branding cu creatii proprii cum sunt cele ale brandului sau cel mult ale unor parteneri cu care s-a realizat deja un acord scris.
Pentru luna septembrie a anului 2015 la nivel mondial marja de cost intre care se incadreaza costul per mia de afisari porneste de la patru dolari si poate ajunge chiar si la 13 dolari. Costul variaza in functie de segmentul de audienta cautat, dar si de competitorii care sunt in prezent activi pe piata.
Sursa foto: Shutterstock