Dana Budeanu a împlinit luni 6 luni de când s-a apucat de vlog pe Youtube, iar în jumătate de ani a adunat peste 19 milioane de vizualizări la videoclipurile sale. Amețitele și mafioții este rubrica preferată a fanilor, unde Dana face pamflet despre diverse situații obișnuite în viață. Verdicul de asemenea face ravagii prin intermediul internauților, care fie sunt de acord cu Dana Budeanu, fie încep să facă pe imaginea ei clipuri pentru a atrage vizitatori și abonați.
Dana Budeanu a povestit în ultimul său verdict de luni 11 mai că ea nu face niciun bani din Youtube și se gândește serios ca subscriberii să achite o taxă pentru a vedea Verdicul care o costa „câteva mii de euro pe lună”, conform stilistei.
Dana Budeanu nu este cunoscută de ieri de azi și nici de când a apărut la Vorbește lumea de la Pro TV. Este în presă de peste 20 de ani și ea a inventat rubrica verdict încă de pe atunci când o publica în reviste glossy.
De asemenea Budeanu a studiat mult până să ajungă să fie un nume care să-și permită să comenteze stilurile vedetelor sau să dea direcții în acest sens.
Tot Dana Budeanu este stilista care le-a îmbrăcat mulți ani pe Andra, Mihaela Rădulescu cu care este și foarte bună prietenă.
Verdicul postat pe Youtube aduna sute de mii de vizualizări, iar de curând administratorii contului au permis ca platforma să afișeze reclame pe contul său. Deși Dana în acest moment spune că nu monetizează videourile, încasările din publicitate pot ajunge la câteva bune mii de euro.
Refuzul vedetei de a face publicitate „product placement” adica de a plasa produse în verdic, de exemplu se declară fană Coca Cola zero și a ținut să specifice nu o dată ci de mai multe ori că nu are un contract de publicitate cu aceștia.
Surse din interiorul agențiilor și regiilor de publicitate, spun că cerera este foarte mare ca Dana Budeanu să se asocieze cu diverse branduri la care să facă reclamă, dar aceasta refuză deocamdată acest lucru având și o motivație clară. Consideră că nu va mai putea fi obiectivă dacă este plătită de un brand pentru a face Verdicul la fel de liber și automat toate companiile restricționează și cenzurează conținutul. Iar după cum bine știți Dana Budeanu nu poate fi cenzurată.
Un manager de campanii online spune ne-a spus că Dana Budeanu ar putea sări bine de 20.000 de euro pe lună, doar plasând discret anumite produse.
Încă de când era la Pro TV, rubrica din fiecare zi de luni era cea mai urmărită pe intervalul de difuzare la „Vorbește lumea” a rubricii Verdict. După ce încetarea cu Pro TV s-a încheiat, Dana Budeanu s-a mutat pe online și a devenit instant virală în internet.
Modul ei de a povesti este cuceritor, dojnește cu stil, chia dacă pare brutală și face mișto fin și umor negru cum rar poate cineva.
De aceea este extrem de asumată și acum că este pe online nimeni nu poate să-i interzică să nu vorbească de anumite vedete sau să vorbească mai atent.
Un site renumit de presă www.stiripesurse.ro, i-a propus Danei Budeanu să facă și un verdic politic zilnic, iar Dana acceptat colaborarea cu site-ului și în doar câteva luni peste 19 milioane de oameni i-au urmărit opiniile ei despre viața politică și deciziile luate de politicieni.
Rubricele ei pot fi tratate și ca un pamflet, însă un adevărat ascultător cu mintea deschisă are și foarte multe de învățat din vlogurile sale. FOTO: Captura Youtube.
Vezi comentarii
Umorul fin ...sincer, poate folosmi definitii diferite.Ca nu prea e nimic fin acolo.E un limbaj grosier, de mahala, cu o intonatie de mahala, un ton de cearta la poarta , etc.Cu finesse...''a se slabi''.