Cum sa iti revitalizezi metabolismul pentru o silueta de invidiat!

01.03.2016
Cum sa iti revitalizezi metabolismul pentru o silueta de invidiat!

Daca iti doresti sa te pregatesti pentru sezonul cald si sa pierzi kilogramele in plus, specialistii recomanda ca inainte de a incepe exercitiile fizice sa iti revitalizezi metabolismul, pentru rezultatele dorite.

Mai exact, poti incepe sa folosesti o serie de trucuri care te pot ajuta atat sa elimini grasimea viscerala, cat si sa-ti imbunatatesti procesul de ardere a metabolismului pentru a incepe sa slabesti.

Te poate interesa si: 8 obiceiuri care te vor face sa traiesti mai mult!

Te poate interesa si: DA, se poate! Cum poti urmand dieta cu dulciuri la micul dejun

Iata ce trebuie sa faci pentru a-ti revitaliza metabolismul! Principalele trucuri la care poti apela sunt:

Spune nu dietei!

Un studiu realizat de cei de la Men’s Health arata ca nu trebuie sa mananci mai putin, ci ca trebuie sa consumi alimente mai dense care sa iti fie suficiente pe toata durata zilei. Acest lucru este important, pentru ca va da organismului tau senzatia de satietate, iar acesta va raspunde prin incetinirea ratei metabolice, in scopul de a “organiza” depozitele de energie.

Mergi la culcare devreme

Un studiu realizat de cercetatori din Finlanda, pe mai multe perechi de gemeni identici, a constatat ca cei care au dormit mai putin si au fost tinuti sub un factor de stres ridicat au avut mai multa grasime viscerala. Incearca sa te bagi in pat mai devreme!

Alimente organice

Mai multi cercetatori din Canada sunt de parere ca oamenii care consuma alimente organice slabesc mai repede, datorita faptului ca toxinele interfereaza cu procesul de ardere al grasimilor. In plus, acestia sustin ca alimentele non-organice care contin pe deasupra si pesticide pot declansa cresterea in greutate. Bineinteles, sa consumi doar alimente ecologice poate fi costisitor, insa este important sa inveti sa alegi alimentele care trebuie sa fie ecologice. De exemplu, legume si fructe precum telina, piersicile, capsunele, merele, afinele, nectarinele, ardeiul gras, spanacul, varza, ciresele, cartofii sau strugurii este bine sa fie ecologice, deoarece ele acestea tind sa aiba cele mai inalte niveluri de pesticide.

Bea apa rece

Mai multi specialisti din Germania sunt de parere ca utilizarea in mod frecvent a sase pahare de apa rece zilnic poate conduce la cresterea metabolismului, in asa fel incat sa aiba loc arderea a 50 de calorii pe zi. Cu toate acestea, daca obisnuiesti sa bei un singur pahar de apa, acest lucru nu va insemna prea mult in arderea caloriilor, insa daca adaugi si o serie de exercitii fizice, poti ajunge sa slabesti.

Mananca cald

Potrivit unor cercetari, capsaicina, o substanta rezultata din ardeiul iute, poate creste procesul de ardere a metabolismului. In plus, consumul de aproximativ o lingura de ardei iute, fie rosu sau verde, poate stimula productia de caldura a corpului tau, dar si activitatea sistemului limfatic.

Nu sari peste micul dejun

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, fiind totodata responsabil cu mentinerea unui grad ridicat al energiei pe timpul zilei. Unele studii au aratat ca persoanele care sar peste aceasta masa sunt susceptibile de a se ingrasa. O cercetare realizata de Jurnalul American de Epidemiologie, la care au participat cateva zeci de voluntari a evidentiat ca persoanele care au primit la micul dejun intre 22-55% din totalul de calorii necesar pentru o zi intreaga au luat in greutate doar 1,7 kilograme, spre deosebire de persoanele care au primit intre 0-11% calorii dimineata, care au castigat in greutate aproximativ trei kilograme. Nu mai uita de masa de dimineata!

Consuma cafea sau ceai

Cafeina reprezinta un stimulant al sistemului nervos central, in asa fel incat iti poti revitaliza metabolismul cu 5-8%, adica aproximativ 98-174 de calorii pe zi. In plus, o ceasca de ceai poate creste revitalizarea metabolismului cu 12%, potrivit unui studiu japonez.

“Lupta” cu fibrele

Consumul in mod exagerat de fibre poate creste greutatea cu pana la 30%. Cercetarile recente au aratat ca cei care mananca multe fibre, in timpul vietii, iau cel mai mult in greutate. Doza zilnica recomandata de fibre este de aproximativ 25 de grame, insumand aproximativ trei portii de fructe si legume.

Articolul continua dupa publicitate

Sursa foto www.spafinder.com