Dacia Spring va avea un rival din partea Volkswagen care se pregătește să acopere segmentul low-cost al mașinilor electrice. Volkswagen dezvoltă sub numele de proiect Small BEV un vehicul 100% electric de mărimea actualului Polo.
Grupul german intenționează să acopere și segmentul low-cost al mașinilor electrice și dezvoltă un vehicul electric de mărimea unui Polo. Acesta va fi scos pe piață la un preț cuprins între 20 și 25 de mii de euro, ceea ce nu e departe de costul vehiculat pentru Dacia Spring, care este de 17500 de euro.
Noua mașină electrică de la Volkswagen va fi mai ieftină decât Volkswagen ID3 care a fost scoasă la vânzare în luna septembrie a acestui an.
Până la acest moment, grupul german nu a oferit detalii despre cum ar putea arăta vehiculul, când ar putea fi lansat sau unde ar putea fi construit.
Producătorul auto a declarat că obiectivele mai stricte ale Uniunii Europene privind emisiile o vor forța să crească proporția vehiculelor hibride și electrice în vânzările sale europene de automobile la 60% până în 2030, în creștere față de un obiectiv anterior de 40%.
Potrivit Reuters, la începutul acestei luni, Wolkswagen și-a majorat investițiile planificate în tehnologiile vehiculelor digitale și electrice la 73 de miliarde de euro (86 miliarde de dolari) în următorii cinci ani, din care aproximativ 35 de miliarde vor fi investiți în e-mobilitate.
Brandul VW intenționează în prezent să construiască 1,5 milioane de mașini electrice până în 2025.
Dacia Spring Electric este compactă, dar are 4 locuri generoase și un interior modular. Oferă cel mai mare volum de încărcare din clasa sa, cu un portbagaj spațios (280 l) și banchetă spate rabatabilă. Dacia Spring Electric are o baterie de 26,8 kWh, care permite obținerea unei autonomii de 225 km.
Spring Electric poate fi încarcată acasă, la o priză obișnuită, sau se poate instalaun Wallbox, pentru o încărcare rapidă, în 4 ore și 27 de minute.
Acest site foloseste cookies.
Read More