Facebook nu mai funcționează, la această oră, în mai multe zone din România! Pe browserul Chrome serviciul este indisponibil.
Aceeași situație e semnalată și în alte țări din Europa.
UPDATE Facebook și-a reluat funcționarea, în România, și pe Chrome. Sunt semnalate probleme, în continuare, în alte țări. Deocamdată, compania nu a oferit niciun punct de vedere. Facebook funcționează pe alte browsere.
Citeşte şi Facebook a picat luni, 22 ianuarie. De ce nu merge Facebook
Facebook a picat în cursul zilei de luni, 22 ianuarie 2018.
Mai mulți utilizatori se plâng că nu pot accesa rețeaua de socializare, luni, în jurul orei 15.00.
UPDATE: Rețeaua de socializare a revenit după ce a fost căzută aproximativ 5 minute.
Nu se știe ce a cauzat această problemă, dar ar putea fi vorba de o eroare de ordin tehnic.
Când accesează Facebook, utilizatorii sunt întâmpinați de mesajul: Ne pare rău, ceva nu funcționează. Lucrăm la remedierea problemei și sper să o rezolvăm cât mai curând”.
Nici aplicația de Facebook Messenger nu funcționează la momentul transmiterii acestei știri, astfel că utilizatorii nu pot primi sau trimite mesaje.
Citeşte şi FACEBOOK, schimbări radicale. Toți utilizatorii vor fi afectați
Reţeaua Facebook va suferi o modificare de paradigmă a algoritmului ce setează tipurile de postări. Astfel, se va modifica modul în care sunt afişate informații pe peretele utilizatorilor.
Prin aceste schimbări, Mark Zuckenberg susţine că se va mai pune accent pe ceea ce el numeşte interacţiune socială semnificativă.
Astfel, Facebook vrea să arate mai mult ca o comunitate în care prietenii să discute despre teme de interes. Totul, în dauna unui panou de ştiri la care utilizatorii reacţionează pasiv.
Specialiştii arată că aceste schimbări vin ca urmare a scandalului ştirilor false şi propaganda distribuită în timpul alegerilor.
Astfel, Facebook risca să fie “regularizat/reglementat” de guvernele sau autorităţile diverselor state în cazul în care nu venea cu schimbări.
Odată cu implementarea acestor măsuri vor deveni mai vizibile postările celor aflaţi în lista de presă. În schimb vor avea de pierdut agenţiile de ştiri.
Prin aceste schimbări vor creşte şi costurile reclamelor pentru brandurile şi publisherii ce vor să rămână în atenţia utilizatorilor prin postări sponsorizate.
Practic, prin această nouă modificare, Facebook alege prietenii în locul ştirilor. Alege să fie mai mult o reţea socială şi mai puţin o platformă de ştiri, ştiri care i-au dat atât de multă bătaie şi i-au atras atât de multe critici în ultima vreme.
Modificarea algoritmului va avea loc treptat, pe parcursul următoarelor luni.
Acest articol a fost actualizat la: 2018-02-01T16:13:17+02:00 16:13
Acest site foloseste cookies.
Read More
Vezi comentarii
azi suntem in 1 febr.si FUNCTIONEAZA !
DECE PACALESTI? NU E 1 APR.!