Haos pe litoral din cauza aglomeratiei! Vezi unde se circula cu dificultate

08.08.2016
Haos pe litoral din cauza aglomeratiei! Vezi unde se circula cu dificultate

Pe DN39, soseaua natională care face legatura intre Constanta si Mangalia, dar si între A4 si sudul litoralului, se circula cu mare dificultate. Cozile de masini sunt uriase din cauza restrictiilor de viteza, 50 km/ora, de pe podul Agigea unde se circula doar pe cate o banda.

In plus, la iesirea de pe A4 la DN39, inainte de Agigea la sensul giratoriu, se creeaza efectul de palnie de la patru, la doua benzi de circulatie. Politia Rutiera recomanda participantilor la trafic sa foloseasca si podul nou din portul Constanta Sud Agigea. Se ajunge astfel mai repede la Eforie Nord unde insa este, din nou, aglomerat.

Citeste si: „Foaia de hartie”, cea mai noua metoda de inselaciune folosita de hotii de pe litoral

Citeste si: Atentie, turisti! Hotii sunt la „pachet” cu ofertele hotelierilor

Potrivit Infotrafic, pentru a ocoli zona podului in lucru de la Agigea (situat pe DN39), conducatorii auto care vin de pe autostrada A4, pot sa foloseasca noul pod. Astfel, inainte de iesirea de pe autostrada A4 in DN39, acestia se pot incadra pe benzile din dreapta, care urca pe pasarela peste DN39 (conform indicatorului TEM A4 – Port Constanta), apoi, la finalul autostrazii, la intersectia cu sens giratoriu, urmeaza prima iesire, trec peste noul pod si ies de pe DN39A in DN39, peste pasarela, la Eforie-Nord.

In sens invers (dinspre Mangalia), la iesirea din Eforie-Nord, se vireaza dreapta pe DN39A (conform indicatorului RO-RO Port Sud Agigea, amplasat inainte de pasarela), prima intersectie cu sens giratoriu se paraseste la a doua iesire, iar dupa traversarea Canalului Dunare-Marea Neagra pe noul pod se paraseste primul sens giratoriu la a doua iesire, dupa care se intra pe autostrada A4, pe pasarela peste DN39.

Centrul Infotrafic precizeaza ca si pe aceasta ruta ocolitoare pot aparea probleme de trafic, fiind folosita de autovehiculele cu masa totala maxima autorizata mai mare de 5 tone (deoarece pe vechiul pod exista restrictie de tonaj) si de catre cele care circula spre si dinspre port.