Înșelătorie Netflix pe durata pandemiei: ce fac hackerii

20.04.2020
Înșelătorie Netflix pe durata pandemiei: ce fac hackerii

Chiar dacă pare că pandemia a blocat toata economia, totuși înșelătoriile nu au dispărut. Întotdeauna vor exista oameni care să încerce să profite de alții. O înșelătorie circulă acum în numele Netflix, iar utilizatorii trebuie să afle cine se află în spate de fapt.

Înșelătorie Netflix pe durata pandemiei: ce fac hackerii

Mulți dintre noi au luat o pauză de la mersul la job și lucrează de acasă, dar sunt oameni pentru care pauza nu a venit. Hackerii sunt cei care încearcă tot felul de noi lucruri pentru a face rost de bani.

Dat fiind faptul că foarte mulți oameni petrec majoritatea timpului pe internet, hackerii au găsit noi metode de a fura date sensibile sau de a face rost de bani ușor. Astfel, unii hackeri au găsit o metodă ingenioasă de a „prosti” oamenii în numele Netflix și Disney.

În numele Netflix

Hackerii sunt conștienți că în această perioadă oamenii petrec foarte mult timp în casă conectați pe platformele de streaming similare Netflix. Așa le-a venit ideea să creeze o nouă metodă de a păcăli utilizatorii.

Mimecast este o companie specializată în securitatea cibernetică. Aceasta atrage atenția ca hackerii au creat mai mult de 700 pagini web cu interfața Netflix și Disney+. Aici persoanele naive se înregistrează și oferă datele lor personale unor hackeri. Hackerii primesc inclusiv datele lor bancare.

Aceste site-uri fantomă sunt create cu scopul principal să primească date și informații personale. Netflix este probabil cea mai des copiată platformă de streaming din această perioadă în special pentru că se așteaptă creșterea bazei de abonați.

O mulțime de site-uri au fost clonate de către hackeri în această perioadă pentru a fura date și informații sensibile. Disney și Netflix sunt două site-uri care și-au mărit numărul de abonați pe perioada pandemiei.

Disney aproape că și-a dublat numărul de abonați ajungând aproape de 50 milioane de conturi la nivel mondial. Mai mult, Netflix care are 160 de milioane de abonați la nivel global, iar valoarea de piață s-a ridicat la 192 miliarde de dolari.