Știri

Probleme cu linia de tramvai 41 în cartierul Drumul Taberei

Bucureștenii din cartierul Drumul Taberei au avut probleme cu transportul în comun miercuri dimineața. Linia de tramvai 41 a fost blocată minute bune, după ce s-ar fi rupt o linie de curent.

De asemenea, nici troleibuzele nu au putut circula, tot din cauza problemelor cu electrificarea.

RATB a trimis mai multe echipaje de intervenție pentru a remedia problema în zonă.

„Pe strada Braşov/Bulevardul 1 Mai, la Tricodava, este o avarie în reţeaua de contact, ceea ce a produs blocarea troleibuzelor liniilor 69, 90, 93 şi a tramvaielor liniei 41, sens spre Ghencea”, a informat Regia, în jurul orei 8:00, într-o postare pe Twitter.

RATB a anunţat ulterior că s-a înfiinţat linia naveta de autobuze 641, care va circula de la Terminalul Ghencea până la Terminalul Piaţa Presei.

Te-ar putea interesa și: Linia de tramvai 32 ar putea fi delimitată de trafic.

Ampriza liniei de tramvai 32 ar putea fi delimitată de traficul auto general, valoarea investiţiei depăşind 200.000 de lei; un proiect de hotărâre pe această temă se regăseşte pe ordinea de zi a şedinţei CGMB din 26 iulie.

„Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii ‘Delimitarea amprizei liniei de tramvai 32 faţă de traficul auto general'”, se arată în proiectul de hotărâre.

Potrivit sursei citate, finanţarea investiţiei se va asigura din bugetul propriu al Municipiului Bucureşti. Valoarea totală a investiţiei este de 204.698 lei, inclusiv TVA, din care valoarea de construcţii-montaj este de 142.027 de lei, inclusiv TVA. Este prevăzută o durată de execuţie de zece zile.

În raportul de specialitate se arată că lungimea traseului liniei de tramvai care poate fi separată de traficul auto general este de aproximativ 550 ml (lungime gard).

La intersecţia cu strada Pucheni montarea panourilor de gard va fi întreruptă pentru permiterea relaţiilor stânga. Totodată, va fi întreruptă montarea în dreptul trecerii de pietoni de la Piaţa Rahova.

Separarea traficului auto general de zona RATB se va realiza din panouri de gard confecţionate din ţevi rectangulare de oţel, precizează sursa citată.

Conform acesteia, necesitatea şi oportunitatea lucrării este impusă de circulaţia tramvaielor pe traseul liniei de tramvai 32, care este îngreunată de pătrunderea frecventă a autovehiculelor pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvenţă de circulaţie constantă, conform graficelor propuse de RATB.

Citește și: Accident în Bucureşti, la intersecţia bulevardelor Liviu Rebreanu şi Nicolae Grigorescu

Acest articol a fost actualizat la: 2018-07-25T09:35:58+03:00 9:35

Share
Scris de
Catalin Nae

Acest site foloseste cookies.

Read More