Clientii ING Bank, o banca olandeza care functioneaza in Romania printr-o sucursala, nu pot face plati cu cardul si nici nu pot vedea datele despre conturile lor prin serviciul de internet banking, din cauza unei probleme tehnice neprecizate, informeaza News.ro.
Update 19:50: ING Bank a precizat sambata seara, intr-o nota transmisa presei, ca problema tehnica ce afecteaza clientii bancii a fost generata dupa-amiaza de sistemul de stocare a datelor, care a inceput sa genereze erori in operare, astfel ca reteaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. Reprezentantii bancii nu pot preciza cand va fi remediata problema.
Stire initiala:
Clientii romani ai bancii olandeze au observat problema sambata si se lucreaza la remedierea situatiei.
Cei care suna la banca pentru a obtine informatii au acces la un mesaj al unui robot telfonic: „In acest moment intampinam op problema tehnica generala. Va cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca specialistii nostri o vor solutiona in cel mai scurt timp posibil”.
Reprezentantii bancii nu au putut preciza cat va dura intreruperea.
Banca avea 866.000 de clienti activi in Romania la finalul lui 2015, dupa ce a atras 96.000 de clienti noi anul trecut.
ING este una dintre cele mai mari 10 banci din Romania, aflandu-se pe locul sapte la finalul anului 2015 dupa active, cu o cota de piata de 6,3%.
Spre deosebire de celelalte mari banci din sistemul bancar romanesc, ING nu este inregistrata ca banca in Romania, ci are statut de sucursala la Bucuresti a ING Bank Amsterdam.
ING Bank Romania este parte a ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza care ofera servicii bancare, de asigurari si de management al activelor unui numar de peste 84 de milioane de clienti individuali, companii si institutii din peste 40 de tari din Europa, America de Nord, America Latina, Asia si Australia.
ING Bank este prima institutie financiara internationala care a deschis o sucursala in Romania dupa 1989, in prezent detinand o pozitie solida pe piata locala. S-a lansat in 1994, ca banca de nisa, de Corporate si Investment Banking, dar s-a dezvoltat intr-un ritm sustinut, prin crestere organica, iar astazi este o banca universala care ofera o paleta completa de produse si servicii tuturor categoriilor de clienti.
Acest articol a fost actualizat la: 2016-09-10T19:53:11+03:00 19:53
Acest site foloseste cookies.
Read More