Connect with us
Julia Roberts, Kate Hudson şi Jennifer Aniston, în premieră împreună în comedia ,,Mamă, ce zi!”

Știri

Recenzie film „Mother’s day” (Mama, ce zi!)

Iti poti da seama ca urmeaza sa vezi un film bun cand pe afis se intalnesc Julia Roberts, Jennifer Aniston, Jason Sudeikis si Kate Hudson.

Despre Julia Roberts se pot spune multe, dar e de ajuns sa spui un zambet incredibil, „Pretty Woman” si „Eat, Pray, Love”, ca sa iti dai seama ca si „Mother’s day” este un film la fel de bun. Are un rol pe care il vei urmari cu placere, te va surprinde si te va face sa plangi la un moment dat. Asta cam dupa … o ora de ras.

Pe Jennifer Aniston sigur o stii din serialul „Friends” si si multe alte filme. Poate te-ai gandit si tu (noi sigur am facut-o) ca ar fi interesant sa o vezi in rolul de mama. Va fi o experienta pe cinste – putem zice ca e cel mai amuzant personaj al filmului, dupa parerea noastra. Cum se descurca o mama divortata cu doi copii aproape adolescenti, in timp ce fostul barbat s-a recasatorit cu o femeie mult mai tanara? Cu mult umor! Asta ne dovedeste personajul lui Aniston. Sa nu mai pomenim ca revista People au declarat-o cea mai sexy femeie in viata anul acesta. La 47 de ani! Trebuie s-o vezi!

Pe Kate Hudson o cunosti din „Cum sa pierzi un tip in 10 zile” sau „Razboiul mireselor”. La fel de carismatica, actrita intra in pielea unui personaj usor aiurit, care incearca sa iasa dintr-o situatie aparent fara scapare si sa regaseasca legatura pierduta cu mama sa.

Jason Sudeikis („Noi suntem familia Miller” si „Sefi de cosmar”) joaca personajul unui tata singur cu doua fete, care invata sa se conecteze cu ele dupa moartea mamei. Pentru aceasta familie, ziua mamei are o conotatie cu totul speciala si merita sa le vezi povestea, plina de iubire si bunatate.

Daca ai vazut „Valentine’s Day” si „New Year’s Eve”, sigur vei iubi si filmul „Mother’s day”! Povestile celor 4 personaje centrale te vor tine in priza pe tot parcursul filmului, zambetul tau va deveni mai larg de la o scena la alta si vei rade pe burta la anumite momente. La final, vei descoperi o lacrima in coltul ochiului si vei pleca putin mai fericit din sala de cinema. Am mai zis ca e un film pe care il vei urmari cu o reala placere?

Bonus: chiar daca se numeste Mother’s day si majoritatea personajelor sunt de sex feminin, acesta nu e un film destinat exclusiv femeilor ci este potrivit pentru barbati, copii, bunici si intreaga familie!

Pe scurt, filmul surprinde povestile mai multor familii care se pregatesc pentru Ziua Mamei. „Mama, ce zi!” chiar este este un amuzant si emotionant in care orice femeie se poate regasi. Distribuita de Freeman Entertainment, comedia romantica „Mana, ce zi!” are premiera in cinematografele din tara pe data de 13 mai 2016.

Ce mai astepti? Ia-ti bilet si tu! Merita sa-l vezi, cu toata familia!

CONTACT REDACTIE Email: cc@smartactivity.ro Telefon: +4021 795 88 02 Dacă ai surprins o știre, scrie-ne pe adresa redactie@huff.ro, unde ne poți trimite imagini foto sau video. Publisher Adrian Vrauko Email: adrian@teotrandafir.com Consultant Anamaria Lembrău, email: anamaria@teotrandafir.com Redactori CATALIN NAE, email: catalin@teotrandafir.com CRISTINA BOSIOC,email: cristina@teotrandafir.com DANIEL ȘUTA, email: daniel@teotrandafir.com Publicitate email: sales@smartactivity.ro Departament VIDEO Producator general – Raluca Oprea email: raluca.oprea@teotrandafir.com Programator Bogdan Iacob / Telefon: 0217958802 Departament Juridic / Legal Cabinet de avocat ROBERT CIUREA email: office@avciurea.ro Director General Adrian Vrauko email: adrian@teotrandafir.com Huff.ro este administrat și deținut de SMART ACTIVITY SRL Date despre companie Adresa de corespondenta: Calea Calarașilor, numarul 173, București, Sector 3 COD FISCAL: RO34042388 CIF: J40/1060/2015 Huff.ro este un site de știri care folosește fluxurile agențiilor de presă: Mediafax, Agerpres, dar și surse proprii.