Un avion TAROM cu destinația Barcelona a revenit pe Otopeni din cauza unui geam fisurat

Ultimul update: joi 26 aprilie 2018 11:36 Data publicării: joi 26 aprilie 2018 11:09
Autor , în Știri

Un avion al companiei TAROM a efectuat o aterizare de urgență joi pe aeroportul Otopeni, după o fisură apărută la unul dintre geamurile aeronavei, de tip Boeing 737-700, scrie AIR24.ro.

Avionul TAROM, cu 105 persoane la bord, a revenit joi dimineață pe Aeroportul Henri Coandă, după apeoximativ o oră de la decolare. Cursa RO421, o cursă Tarom,  a decolat spre Barcelona, dar a revenit pe Otopeni după o oră din cauza unui geam fisurat.

Avionul a aterizat în siguranță, iar pasagerii se află în terminalul aeroportului, în zona de îmbarcare.

Compania a emis un comunicat în care a explicat incidentul:

Cursa TAROM ROT 421 Bucureşti – Barcelona, de astăzi, 26 Aprilie 2018, operată cu o aeronavă de tip BOEING 737-700, care a decolat de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă la ora locală 08:49, s-a întors din drum după aproximativ o oră de zbor, din cauza unei uşoare fisuri apărute la unul dintre geamurile cabinei de pasageri.

Decizia comandatului respectă procedura stipulată în manualul de zbor al aeronavei. Siguranța pasagerilor nu a fost pusă în pericol nicio clipă.

Aeronava a aterizat în deplină siguranţă pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, pasagerii au fost debarcaţi, primesc asistenţă la sol şi vor decola în scurt timp către destinaţia iniţială.

Ne cerem scuze pentru inconvenient, şi vă reamintim că prioritatea Companiei TAROM este siguranţa şi securitatea pasagerilor şi echipajului său.”

Tarom mută ghișeele din Otopeni

Tarom a anunțat că va muta ghișeele de check-in din vechiul terminal al Aeroportului Internațional ”Heri Coandă” în noul terminal, începând din noaptea de marți.

Compania națională de transport aerian arată că este vorba de aproximativ 20 de ghișee, astfel că Tarom nu va mai avea niciun ghișeu în vechiul terminal.

”Ne aşteptăm la un flux crescut de pasageri pentru perioada următoare. Prin urmare, tendinţa de dezvoltare a companiei Tarom a atras după sine dorinţa de a le oferi clienţilor condiţii optime, atât în timpul zborului, cât şi pe timpul de aşteptare la sol”, scrie compania într-un comunicat, transmite Digi24.

Loading...
Ce am invatat de la filipinezi in 30 de ore
Ce am invatat de la filipinezi in 30 de ore
Sursa: Huff.ro
Știri despre:    
Comentarii