Știri

Veniturile Orange România au urcat în trimestrul trei pentru a şasea oară consecutiv, cu 3,3%, la 251,1 milioane de euro

Veniturile Orange Romania au crescut cu 3,3% în intervalul iulie-septembrie, la 251,1 milioane de euro, faţă de perioada similară a anului trecut, înregistrând o evoluţie ascendendentă pentru al şaselea trimestru consecutiv, susţinute de extinderea bazei de abonaţi cu 4,8%, potrivit datelor comunicate marţi de operatorul de telecomunicaţii.

La 30 septembrie 2016, Orange România avea 10.175.000 clienţi, în creştere cu peste 300.000 faţă de trimestrul precedent, ca urmare a creşterii bazei de abonaţi cu 4,8%.

La începutul lunii septembrie, Orange a făcut un pas decisiv în direcţia implementarii strategiei Essentials 2020 şi a lansat pachetul de servicii convergente, Orange Home, în peste 90 de oraşe din România. Serviciul oferă acces la Internet prin fibră cu viteze de până la 1Gbps prin Orange Home Net, la televiziune prin cablu prin Orange Home TV şi la telefonie fixă prin Orange Home Fix.

Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonaţi, cu o creştere de 26.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicaţia de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări şi actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creştere cu 35% faţă de Q3 2015. Aplicaţia Orange TV Go este cea mai descărcată aplicaţie de streaming TV a unui operator din România, potrivit companiei, scrie news.ro.

Traficul de Internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru faţă de cel din anul anterior. Apetitul în creştere pentru conectivitate oriunde şi oricând este catalizatorul trendului pozitiv din ultimii ani în ceea ce priveşte vânzările de smartphone-uri, portofoliul Orange de telefoane 4G fiind mai extins ca oricând.

Acesta este compus din peste 50 de referinţe ce pot fi achiziţionate individual sau la abonament, cu opţiuni pentru fiecare plafon de preţ. Astfel, ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale faţă de anul trecut, iar numărul de clienţi este şi el în creştere, ajungând la 1,9 milioane.

Investiţiile în reţea au continuat în trimestrul trei, astfel încât, la final de septembrie, Orange oferea acces la Internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populaţia totală a României.

Compania a extins sau modernizat reţeaua de magazine de tip smart prin includerea a 6 magazine, ajungând la un număr total de 11 magazine. Conceptul de magazine smart oferă clienţilor o experienţă digitală îmbunătăţită, o abordare personalizată a serviciilor prin ecranele interactive, sistemul de plată simplificat sau introducerea sistemului de digital signage cu ecrane profesionale, astfel încât timpul de aşteptare a clienţilor a scăzut în medie cu 37,5%.

„Performanţa din trimestrul al treilea reflectă creşterea constantă în evoluţia utilizării datelor mobile, susţinută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri şi produse wearable. În acest context, clienţii noştri îşi doresc soluţii de comunicare simple şi eficiente şi acces rapid la lucrurile importante pentru ei. Astfel, cu oferta noastră convergentă, recent lansată naţional, ne propunem să le oferim cea mai bună experienţă fix-mobil de pe piaţa locală” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer la Orange România.

La nivel de grup, vânzările au avansat în trimestrul al treilea cu 0,4%, la 10,32 miliarde de euro, evoluţie care a dus la creşterea profitului EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) cu 1%, la 3,6 miliarde de euro.

Analiştii anticipau vânzări de 10,27 miliarde de euro şi profit EBITDA de 3,58 miliarde de euro, potrivit MarketWatch, citat news.ro.

După ce nu a reuşit să preia operatorul Bouygues Telecom, Orange trebuie să concureze pe piaţa franceză cu trei operatori, în condiţiile în care serviciile 4G sunt disponibile pentru sub 20 de euro pe lună.

Veniturile Orange în Franţa au scăzut cu 0,5%, la 4,77 miliarde de euro în trimestrul trei, afectate de vânzprile mai mici pentru servicii mobile.

Pe piaţa franceză, grupul a atras 134.000 de clienţi noi pentru serviciile broadband fixe şi 187.000 de contracte noi pentru servicii mobile.

Orange a confirmat ţinta anuală de creştere a profitului EBITDA faţă de 2015, în termeni comparabili.

Share
Scris de
Adrian Vrauko
Stiri Despre Orange

Acest site foloseste cookies.

Read More