Wizz Air, una dintre companiile aeriene cu cea mai rapidă creștere din Europa, și principalul transportator aerian low-cost din Europa Centrală și de Est, s-a alăturat campaniei ”Not on my Flight”, o nouă campanie lansată de Agenția Europeană de Siguranță a Aviației (EASA), pentru a reduce numărul de pasageri indisciplinați pe toate zborurile europene și pentru a proteja dreptul pasagerilor la o experiență pașnică de călătorie.
Operarea în bune condiții a unor zboruri în Uniunea Europeană este perturbată de pasagerii care manifestă un comportament necivilizat. Cel puțin 70% din aceste incidente implică o anumită formă de agresiune.
Deși numărul incidentelor de pe zborurile Wizz Air a fost constant în ultimii ani datorită regulilor stricte ale companiei aeriene și a echipajului bine pregătit, în 2018, industria aviatică a înregistrat o creștere a comportamentului indisciplinat de 34% față de 2017.
Chiar dacă numărul pasagerilor indisciplinați este foarte mic având în vedere numărul total de persoane care călătoresc cu avionul, efectul acțiunilor acestora poate avea un impact disproporționat atât asupra funcționării fără probleme a zborului, cât și asupra celorlalți pasageri.
Comportamentul neadecvat, cum ar fi consumul excesiv de alcool și intoxicația cu alcool, fumatul în toaletă, violența verbală sau fizică față de echipaj sau de alți pasageri sau nerespectarea instrucțiunilor echipajului, crează un risc inutil pentru funcționarea normală a unui zbor prin distragerea echipajului și poate duce, de asemenea, la întârzieri semnificative.
Ca unul dintre cei mai importanți transportatori aerieni europeni, siguranța și securitatea au fost întotdeauna principala prioritate pentru Wizz Air.
Compania aeriană are una dintre cele mai tinere și mai moderne flote din lume, vârsta medie a celor 112 avioane Airbus A320 și A321 fiind de 4,6 ani.
Compania aeriană are, de asemenea, toleranță zero pentru comportamentul abuziv față de pasagerii săi și de cei peste 4.500 de membri ai personalului. Echipajul Wizz Air dedicat și pregătit din punct de vedere profesional se ocupă în mod eficient de pasagerii indisciplinați, în conformitate cu pregătirile lor recente.
Wizz Air colaborează îndeaproape cu autoritățile locale în ceea ce privește pasagerii indisciplinați.
András Radó, Corporate Communications Manager al Wizz Air, a declarat:
„Fiecare pasager și membru al echipajului are dreptul la un zbor sigur, fără abuz verbal sau fizic.
Călătoria ar trebui să fie o experiență plăcută în care pasagerii și echipajul de cabină se vor trata reciproc cu respect.
Anul trecut, 34 de milioane de persoane au ales tarifele scăzute ale Wizz Air și, cu rețeaua noastră din ce în ce mai mare, nu putem lăsa o minoritate nereprezentativă să strice experiența plăcută de zbor a atâtor clienți respectabili și amabili.
De aceea am decis să aderăm la această mare inițiativă a EASA și, de asemenea, îndemnăm pasagerii noștri să se alăture eforturilor noastre prin distribuirea hashtag-ului #notonmyflight pe profilurile lor de social media”.
Acest articol a fost actualizat la: 2019-04-09T14:51:25+03:00 14:51
Acest site foloseste cookies.
Read More