Connect with us

Știri

CRISTIAN TUDOR POPESCU critica dur noul film din seria RAZBOIUL STELELOR! Citeste aici ce a spus jurnalistul

Cristian Tudor Popescu a criticat noul film din seria STAR WARS (Razboiul stelelor), The Force Awakens (Trezirea Fortei). Jurnalistul afirma despre acesta ca este „calchiat si prostificat”

„Forta s-o fi sculat, dar Star Wars a decedat. N-o sa ma mai pot uita de acum la trilogia initiala, „A New Hope”, „Empre Strikes Back” si „The Return of Jedi”. Caci, daca trilogia de mijloc era mai slaba (in special „Atacul Clonelor”), macar nu folosea personajele, tiparele, situatiile din prima. „Star Wars – The Force Awakens” plagiaza in stil pontist – 90 % din scenariu e calchiat dupa „A New Hope”: din nou o prabusire in desert, din nou Luke e cautat de rai, iarasi taraful de monstri cu trompe si tentacule care canta la diverse instrumente, Steaua Mortii, batranul care se lasa ucis, transferandu-si mostenirea interioara catre cel tanar s.a.m.d.

Calchiat si prostificat. Pare ca un arierat mintal sta in spatele ecranului si apasa pe butoanele unui video game Star Wars cum ii vine, distrugand sistematic orice urma de sense of wonder”, a scris Cristian Tudor Popescu, intr-un articol pe republica.ro.

CTP a criticat si imaginea lui Darth Vader.”M-a lovit aspectul personajului, un fel de sperietoare de ciori subtiratica. Darth Vader din 1977 era infricosator, te trecea un fior când aparea, vocea lui James Earl Jones avea inflexiunile Raului, era malefic la modul impunator, nu se agita, ataca masiv, fara graba, imperial. Asta de acum e un soi de fan Vader, costumat in Darth Vader, la un carnaval Star Wars”, a scris Cristian Tudor Popescu.

Adrian Vrauko este project managerul site-ului huff.ro Contact: adrian@huff.ro