Anunțul NASA a ȘOCAT întreaga LUME. Ce se întamplă chiar ACUM

După ce în februarie, NASA a anunțat descoperirea a șapte planete potențial locuibile, care gravitează în jurul unei stele pitice și se află la aproximativ 40 de ani lumină de Pământ, pe 13 aprilie, agenția spațială a venit cu două noi informații importante pentru lumea științei.

Noile informații sunt rezultate ale misiunilor Cassini și Hubble

Nava spațială robotizată Cassini este una dintre cele mai ambițioase misiuni ale agenției spațiale. Aceasta a fost lansată în spațiu în 1997 și abia după șapte ani, în 2004, a intrat pe orbita Saturnului. De-a lungul timpului, Cassini a trimis o serie de informații surprinzătoare despre Saturn și sateliții săi naturali.

În 2014, nava a indicat existența unui ocean cu apă lichidă aflat sub suprafața înghețată a lui Enceladus, unul dintre numeroșii sateliți ai Saturnului.

Un anunț similar a fost făcut în septembrie, anul trecut, cu ajutorul informațiilor obținute prin intermediul telescopului Hubble: Europa, luna lui Jupiter, are și ea oceane ascunse sub stratul gros de gheață, iar vapori de apă erup la suprafață.

Citeste mai mult

Sunt Adrian Vrauko si de 14 ani lucrez în presa online. Am început ca redactor la Realitatea TV, am continuat mai apoi la Pro TV, Kanal D. Iar din 2014 am infiintat Revista Teo Trandafir, continuand cu HUFF.ro si multe alte site-uri din grupul AIR24. La HUFF.ro sunt Editor Of The Day si coordonez echipa editoriala.