Connect with us
Recenzie X-Men Apocalypse

Știri

Recenzie X-Men Apocalypse

A fost adorat precum un zeu. Apocalypse, considerat primul si cel mai puternic mutat din universul Marvel X-Men, asimileaza puterile altor mutanti, devenind invincibil. Se trezeste din somn in anii ’80 si vrea sa recruteze o echipa de mutanti. Asa ajunge la Magneto, profesor Xavier si alte personaje celebre pentru abilitatile lor. Soarta pamantului atarna in balanta si mutantii trebuie sa decida de partea cui se afla. Il ajuta pe Apocalypse sa aduca o noua ordine mondiala sau il opresc? Si cum fac asta?

Recenzie X-Men Apocalypse

Cam aceasta este povestea, pe scurt, a noului film din seria ”X-Men”, „Apocalypse” care va avea lansarea oficială pe 20 mai. Este al noulea film din aceasta serie si aduce noi detalii savuroase despre universul X-Men, care-i vor incanta pe pasionati. Productia il aduce în centrul atentiei pe cel mai puternic mutant din Universul Marvel, cunoscut din benzile desenate.

Merita punctat faptul ca acesta este un film care ar trebui urmarit la cinematograf, datorita efectelor speciale spectaculoase. Este un film dinamic, axat foarte mult pe actiune si mai putin pe poveste. Nu inseamna insa ca filmul nu urmeaza un fir al actiunii care te tine in suspans. Mai mult, cei care cunosc celelalte pelicule ale seriei vor aprecia detaliile care isi fac aparitia pe parcursul celor 2 ore si 24 de minute, cat dureaza filmul X-Men Apocalypse.

VEZI SI: Recenzie film „Mother’s day” (Mama, ce zi!)

Din distributie fac parte: James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult, Oscar Isaac, Rose Byrne si Evan Peters.

Afla cateva detalii care stau la baza filmului Apocalypse:

– are un buget de 234 de milioane de dolari, dar se preconizeaza incasari mult mai mari.

– criticii de film au spus ca filmul este prea incarcat cu scene de actiune, dar parerile sunt impartite, iar publicul a oferit un feedback pozitiv la primele vizionari

– personajul Apocalypse a aparut pentru prima dată in benzile desenate in 1986, si e considerat primul mutant din istoria Marvel, iar povestea lui incepe acum 5000 de ani în Egiptul antic.

– Wolverine va aparea in film, fiind la cea de-a opta aparitie in celebra franciza.

– se spune ca actiunea viitorului film din serie ar urma sa aiba loc in spatiu.

CONTACT REDACTIE Email: cc@smartactivity.ro Telefon: +4021 795 88 02 Dacă ai surprins o știre, scrie-ne pe adresa redactie@huff.ro, unde ne poți trimite imagini foto sau video. Publisher Adrian Vrauko Email: adrian@teotrandafir.com Consultant Anamaria Lembrău, email: anamaria@teotrandafir.com Redactori CATALIN NAE, email: catalin@teotrandafir.com CRISTINA BOSIOC,email: cristina@teotrandafir.com DANIEL ȘUTA, email: daniel@teotrandafir.com Publicitate email: sales@smartactivity.ro Departament VIDEO Producator general – Raluca Oprea email: raluca.oprea@teotrandafir.com Programator Bogdan Iacob / Telefon: 0217958802 Departament Juridic / Legal Cabinet de avocat ROBERT CIUREA email: office@avciurea.ro Director General Adrian Vrauko email: adrian@teotrandafir.com Huff.ro este administrat și deținut de SMART ACTIVITY SRL Date despre companie Adresa de corespondenta: Calea Calarașilor, numarul 173, București, Sector 3 COD FISCAL: RO34042388 CIF: J40/1060/2015 Huff.ro este un site de știri care folosește fluxurile agențiilor de presă: Mediafax, Agerpres, dar și surse proprii.