Știri
Dedeman – daune de 50.000 lei unui client lovit în cap de două țevi metalice
Magazinul Dedeman a plătit daune în valoare de 50.000 de lei unui client implicat într-un accident în Dedeman Băneasa. Reclamantul este un bărbat căruia i-ar fi căzut în cap două țevi metalice, în timp ce făcea cumpărături pe raion. Cazul a ajuns pe rolul Curții de Apel București.
Dedeman, pus să plătească daune
Dedeman considerat cea mai mare companie cu capital românesc, trebuie să achite daune unui client care s-a accidentat în magazinul societății. Cazul vine din magazinul Băneasa, unde un bărbat a fost lovit de două țevi metalice desprinse dintr-un raft.
Accidentul a avut loc pe data de 29 septembrie a anului 2018. Reclamantul a declarat că se afla în magazinul Dedeman Băneasa din București pentru a cumpăra materiale de construcție, moment în care, după ce a luat ce avea nevoie de pe raft, i-au căzut în cap două țevi metalice.
”La raionul cu țevi metalice, după ce a luat din raft ce avea nevoie, fără a acționa în vreun fel asupra celorlalte produse ramase la raft, i-au căzut în cap, în zona frontală și cea parietală, două țevi metalice cu dimensiune 60x40x2, lungi de 2 metri (rectangular), acestea fiind așezate la o înălțime considerabilă.”, a declarat clientul magazinului.
Bărbatul a fost transportat la spital și că, imediat după accident, a urmat o perioadă de coșmar. Trei săptămâni nu s-a putut deplasa singur, a avut fotofobie și dureri severe de cap, și în plus a rămas și cu cicatrici în zona frontală.
Tot el a spus că și-a pierdut locul de muncă, și că a fost nevoit să meargă la psiholog pentru a se trata de sindrom de stres posttraumatic.
Pe de altă parte, reprezentanții companiei au declarat că incidentul s-a petrecut într-o zonă în care nu era perfect vizibilă și că nu se poate cunoaște exact ce s-a întâmplat în realitate.
„….reclamantul apare în raza camerelor de supraveghere video ținând mâna la frunte iar partea dreapta îndreptându-se grăbit către ieșire. Până la ieșirea din unitate, se poate observa că acesta se deplasează pe propriile forțe, discută cu angajații Dedeman, discută la telefon, urcă singur scările la etaj, iar sângerarea s-a oprit relativ repede. Reclamantul invocă nenumărate probleme medicale fără însă a dovedi că acestea ar fi urmarea vătămării”.
În cauză, Tribunalul a apreciat că suma de 50.000 lei corespunde unei juste și echitabile compensații morale.