Stil
Un model cu sindromul Down a fost ales imaginea unui brand de cosmetica
Katie Meade este primul model din lume, care s-a nascut cu sindrom Down, care devine imaginea unui brand de cosmetica.
Initiativa extraordinara a brandului Beauty & Pin-ups reprezinta o premiera in industria frumusetii. Katie Meade, campioana paralimpica, este primul model din lume nascut cu sindromul Down care devine imaginea brand de cosmetica.
Modelul in varsta de 32 de ani a devenit imaginea produselor „Fearless”, dintr-o linie de ingrijire a parului. De altfel, cariera lui Katie este una admirabila: ambasadoare a organizatiei „Best Buddies”, care se ocupa cu stoparea izolarii persoanelor cu dezabilitati, dar si sportiv medaliat cu aur in competitiile paralimpice.
Katie Meade nu a fost aleasa pentru ca este un model cu o poveste emotionanta, povesteste Kenny Kahn, CEO-ul companiei Beauty & Pin-Ups, ci pentru taria si curajul cu care ea a reusit sa treaca pente toate necazurile vietii.
„Katie este formidabila. Din momentul in care am ales numele liniei, „Fearless”, totul a fost foarte usor. Am stiut ca doar Katie ne poate ajuta sa transmitem mesajul campaniei si ii multumim ca a aceeptat sa fie ambasadoarea acestui brand” – a spus initiatorul campaniei.
„Vreau ca persoanele cu dizabilitati sa stie ca pot avea abilitati ca mine. E visul meu sa pot straluci si sunt fericită sa impartasesc aceasta reusita cu voi. Frumusetea apartine tuturor”- a spus modelul.
CITESTE SI: Moda pentru plinute 2016. Sfaturile stilistilor
CITESTE SI: IMPLETITURI PAR. Cea mai trendy moda