TAROM trece ca orice altă companie printr-o perioadă dificilă din cauza reținerii la sol a avioanelor cauzată de restricțiile de zbor. De ani de zile se tot vorbește de restructurări și evaluarea angajaților și a perfomanței acestora. Azi AIR24.ro, publică în exclusivitate o evaluare realizată de pasageri “misterioși”, dar și feedbackul anonim cerut pasagerilor din ultimii 3 ani.
Departe de a jigni însoțitorii de zbor, sondajul și evaluarea făcută la cererea AGA și CA TAROM pentru personalul navigant scoate la iveală detalii mai puțin plăcute pentru însoțitorii de zbor.
Conform investigațiilor făcute, aceștia golesc barurile cu produsele rămase după terminarea sectoarelor de zbor și pleacă acasă cu sucuri, hârtie igienică, băuturi și ce a mai rămas după pasageri.
Ba chiar auditul acuză personalul că în anumite situații, pasagerii erau informați că nu sunt pe stoc produsele respective, deși evaluatorii aveau lista clară cu stocul de la bord.
Clienții Business tratați mai atent, pentru că nu se știe cine este printre ei, cei de la Economy uneori mai puțină atenție pentru ca nu au dat dublu pe prețul biletului de avion.
Situația din fericire nu este la nivelul întregii echipe, însă din păcate din 5000 de pasageri chestionați, scorul obținut la evaluarea însoțitorilor de zbor este de nota 2.56 din 5 puncte posibile.
Detalii despre anchetă și tehnicile folosite de însoțitorii de zbor TAROM pe AIR24.
Acest articol a fost actualizat la: 2020-05-28T17:03:55+03:00 17:03
Acest site foloseste cookies.
Read More