Titi Aur, multiplu campion național de raliuri, a făcut accident la Raliul Argeșului. După nouă ani de pauză, Raliul a revenit în 2019 în Campionatul Național de Raliul în perioada 2-4 mai. Evenimentul a fost marcat de accidentul lui Titi Aur. Din ultimele informații, transmise de România TV, pilotul nu are nimic.
Pe parcursul evenimentului, desfășurat pe 8 probe speciale de drumuri pe lângă Curtea de Argeș, din Pitești și de pe Transfăgărășan, au fost închise DN73C și Transfăgărășanul.
În campionat, din cele 54 de echipaje înscrise s-au remarcat cele 9 care vor concura cu modele R5, anume: campionii en-titre Simone Tempestini & Sergiu Itu (Hyundai i20), vicecampionii din 2018 Valentin Porcișteanu și Dan Dobre, dar și Bogdan Marișca & Sebastian Itu (Ford Fiesta) și Dan Gîrtofan & Tudor Mârza (Skoda Fabia). Cu modele de top vor concura și Titi Aur & Silviu Moraru (Skoda Fabia), Sebastian Barbu & Bogdan Iancu (Skoda Fabia) și Cristi Dolofan & Mihai Sandu, pe un Peugeot 208, COstel Cășuneanu & Valentin Hard (Skoda Fabia), Cătălin Grigoriu & Bogdan Rotaru (Ford Fiesta).
Pilotul a fost în vizorul presei în ultima vreme datorită exprimării opiniei sale legate de accidentul fatidic în urma căruia creatorul de modă Răzvan Ciobanu și-a încheiat viața.
Campionul de raliuri a demolat o ipoteză care a circulat zile la rând în spațiul public, cea cum că mașina lui Răzvan nu putea fi pe pilot automat. „Din punctul meu de vedere, lucrurile trebuie derulate printr-un fir logic.
Răzvan Ciobanu avea o problemă cu drogurile și s-a rătăcit. S-a dus către capul Midia, nu avea ce să caute acolo, s-a întors la un moment dat.
A ieșit de pe drum și a mers aproape un kilometru pe iarbă, fără să mai realizeze că nu mai este pe drum, sau pur și simplu accelera semi-conștient sau ținea volanul, altfel mașina nu mergea drept.
A avut ghinionul să intre din nou pe drum și să sară de pe acel drum între niște pomi. Se putea să se oprească într-o căpiță de fân sau într-o mlaștină.
El și-a făcut-o cu mâna lui, în sensul că nu a purtat centura de siguranță”, a declarat Titi Aur.
Întrebat dacă designerul purta centura erau șanse să trăiască, pilotul a spus:
„Eu zic că da. Pentru că mașina nu s-a oprit brusc în ceva. Mașina a făcut mai multe tumbe și-a lovit succesiv mai mulți pomi.
Până la 60 km/h, dacă mașina te protejează, ai șanse să nu mori. Dacă viteza sare de 70 km/h, atunci leziunile sunt mult mai mari, deci poți să mori”.
Acest site foloseste cookies.
Read More