Connect with us
Cum a început Alex Velea să cânte manele. Connect-R a făcut o piesă în care îl critică

Vedete

Alex Velea spune că a inventat un nou stil muzical și a început să cânte în colaborare cu artiști la care nimeni nu s-ar fi așteptat. Stilul scos pe piață de Velea se numește trapnele, și, după cum îi spune numele, este o combinație între trap și manele. Deși mulți ani a fost detașat complet de acest stil, acum Velea nu numai că agreează manelele, dar a cântat în colaborare cu maneliști. Ei bine, această mișcare l-a băgat în vizorul celor din breaslă. Connect-R a făcut o melodie prin care îl critică pe Velea, dar fără să-i pronunțe numele. Fanii s-au prins totuși, iar asta se vede din comentarii.

Cum a început Alex Velea să cânte manele

Lui Alex Velea i-a venit inspirația anul trecut, în pandemie, și a inventat un nou stil muzical ce se numește – trapnele, o combinație dintre muzica trap și manele. Stilul pe care Velea l-a abordat a fost șocant pentru colegii lui de pe piața muzicală, dar mai ales pentru fanii lui. Cu toate astea, Velea a fost asumat și a spus că oricum toată lumea ascultă manele, însă nu toți recunosc asta.

„Oricum, noi toți suntem cu manelele. Suntem veniți de la periferie și am crescut cu manelele. La mine se auzeau în casă și le ascultam de unul singur, că-mi plăceau. Când a lansat Florin Salam «Poate am dat o spargere» eram la studioul din Iancului cu Butch și i-am zis: «Bă! Mie îmi plac rău manelele! Mă crezi? Nu mai vreau să neg asta!”, a spus Velea pentru Vice.ro.

Velea a făcut piese cu Jador, Tzancă Uraganu, George Talent și alți cântăreți cunoscuți de manele.

Melodiile lor au fost neașteptat de apreciate de publicul român și au urcat imediat în YouTube Trending. Velea spune că trapneaua implică nu doar trapul și maneaua, ci și dancehall și reggaeton. Cu toate că mulți au apreciat inventivitatea lui și faptul că și-a schimbat stilul muzical, Alex Velea a fost criticat de vechiul lui prieten – Connect-R. El i-a spus că îl apreciază, dar nu agreează faptul că a început să cânte manele.

„I-a zis că sunt inspirația lui și că mă consideră cel mai bun artist al generației noastre, în afară de trapanele”, i-ar fi spus Connect-R lui Velea.

Se pare că lucrurile au mers mai departe de atât, iar Connect-R a lansat ieri o piesă în care vorbește despre Velea și stilul muzical inventat de el, însă fără să-i rostească numele. Fanii s-au prins, totuși, că la Velea se referă, iar asta se vede din comentariile pe care ei le-ai lăsat la piesa lui Connect-R – Cântăreți de Karaoke.

„Acum ca l-ai intepat pe velea ne asteptam sa-l impachetezi pe chelootzu! stii ce zic!/Bravo, o melodie cu subinteles pentru majoritatea “artistilor”din ziua de azi! Keep it up”, au fost două dintre comentariile la piesă.

La fel ca și în cazul lui Velea, și piesa lui Connect-R este foarte apreciată și a sunat peste 13.000 de vizualizări, deși a fost lansată de doar o zi.