Connect with us
Kaufland a anunțat că retrage de pe piață șapte tipuri de napolitane care pot conține o cantitate mai mare de arahide decît cea scrisă pe etichetă.

Știri

Kaufland retrage de pe piață șapte tipuri de napolitane

Lanțul de magazine Kaufland a anunțat că retrage de pe piață șapte tipuri de napolitane. Produsele retrase pot avea un conținut de arahide mai mare decât cel inscripționat pe etichetă, lucru care poate afecta sănătatea consumatorilor alergici la arahide.

Produsele retrase sunt K-Classic napolitane cu cremă cacao (70%) 175g,  K-Classic napolitane umplute cu cremă cu gust de cacao (75%) 500g,  K-Classic napolitane cu cremă de cocos (70%) 175g, K-Classic napolitane cu cremă de alune de pădure (70%) 175g, K-Classic napolitane cu cremă de frişcă (70%) 175g,  Sweet napolitane cu cremă cu umplutură de cacao (72%) 360g şi Sweet napolitane umplute cu cremă cu gust de alune de pădure (72%) 360g.

„Există posibilitatea ca acestea să aibă un conţinut de arahide mai ridicat decât acela de urme, aşa cum este inscripţionat pe etichetă. Numai în cazul persoanelor alergice la arahide, consumul unuia dintre produsele din listă poate determina o reacţie alergică”, a precizat Kaufland, într-un comunicat, citat de news.ro.

Citește și: Bacteria E.coli, descoperită în produse la magazine din Vâlcea și Teleorman

Retailerul le solicită persoanelor alergice la arahide să nu consume niciunul din articolele menţionate.

„Consumatorii care nu sunt alergici la arahide pot consuma în siguranţă aceste produse. Kaufland retrage de la vânzare articolele menţionate din proprie iniţiativă. Alte produse nu fac obiectul acestei retrageri”, a mai precizat compania.

Clienţii alergici la arahide care au cumpărat astfel de produse, dar nu le-au consumat, se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a returna produsele menţionate şi vor primi contravaloarea preţului de vânzare. Clienţilor nu li se va solicita să prezinte bonul de casă, potrivit Kaufland.

Vânzările Kaufland, care a ajuns la o reţea de 110 hipermarketuri pe piaţa locală, dintre care 11 în Capitală, au depăşit, anul trecut, 2 miliarde de euro (9,17 miliarde lei), în creştere cu 14,7 faţă de 2014.

Cu o cotă de aproximativ 20% din comerţul modern din România, lanţul german de hipermarketuri a raportat la Ministerul Finanţelor un profit net de 146 milioane euro (649 milioane lei) în 2015, mai mare cu 58% faţă de anul anterior.

Kaufland a avut anul trecut un număr mediu de 13.263 de angajaţi, fiind unul dintre cei mai mari angajatori din România.

Continue Reading
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Știri

To Top