Păreri despre KRUK. Ce spun clienții?
În 2021 tot mai mulți români cu datorii au reușit să își achite integral debitele restante, anunță Cosmina Marinescu, Director General al KRUK România. Lider pe piața de management al creanțelor din Europa Centrală și de Est, această companie este în permanentă dezvoltare de noi soluții pentru clienții săi: modalități de plată, programe cu beneficii pentru plata ratelor, concursuri cu premii, etc. Toate acestea din dorința de a reduce presiunea financiară pe care o resimte o persoană cu datorii.
Avantaje oferite de KRUK România clienților cu datorii
Principalul avantaj este acesta: Clienții KRUK își pot seta singuri ratele pe care doresc să le plătească lunar, odată ce semnează un angajament de plată. Acest lucru este ușor de realizat online, pe platforma www.e-kruk.ro. „Este exact ceea ce trebuie, este foarte ușor de lucrat în ea. Angajamentul de plată este exact ce trebuie”, este părerea unui client KRUK Romania.
Alte avantaje sunt oferite pe platforma www.e-kruk.ro, unde clienții au control asupra datoriei lor: găsesc informații despre datoria lor, cine era creditorul inițial, stadiul datoriei, suma rămasă de plată, modalități de plată online, posibilitatea de a discuta live cu un angajat KRUK pe chat, etc. Cu aproximativ 30.000 de clienți înregistrați în platformă, KRUK continuă să dezvolte noi funcționalități pentru ca aceștia să își gestioneze mai ușor datoria. Printre părerile clienților despre eKRUK se numără și următorul testimonial: „Este mult mai accesibilă. Am stabilit rata potrivită pentru mine. Este o platformă interactivă, uşor de folosit.”
Faptul că oferă peste trei modalități de plată online, reprezintă încă un avantaj: pe eKRUK se pot efectua plăți online fără cont de utilizator, plăți online în interiorul platformei (după intrarea în cont) unde se găsesc și toate informațiile despre datorie, sau plata prin link securizat cu informațiile precompletate de agenții KRUK. Plata online este soluția ideală mai ales pentru clienții din străinătate, lucru confirmat și de o persoană cu datorii la KRUK: „Totul este perfect, mai ales pentru cei ca mine care sunt stabiliţi în altă țară decât România”.
Clienții care au semnat un angajament de plată și s-au înscris în programul Dorințe Împlinite au avantajul că acumulează puncte la fiecară rată plătită. Cu aceste puncte ei pot cumpăra vouchere cadou de la diverse magazine sau pot plăti rata folosind codul „plătește rata KRUK”.
Și avantajele nu se opresc aici: clienții care plătesc datoria în mod amiabil pot participa la concursul „1 plată, 1 șansă”. Până pe 17 noiembrie se oferă premii lunar, constând în vouchere de cumpărături cu valoare individuală de 500 RON, iar în noiembrie are loc extragerea marelui premiu – ștergerea integrală a unei datorii.
Mai multe despre KRUK România
Compania KRUK este de 15 ani pe piața din România, gestionând datoriile a peste 2.000.000 de români. „Oferiţi servicii excelente,” este de părere un client KRUK România.
Cu 95.2% scor de promovabilitate în cadrul partenerilor de afaceri, KRUK continuă să își dezvolte afacerile. „Echipa cu care colaborăm reușește să răspundă la timp tuturor solicitărilor noastre. Mulțumim, KRUK România, pentru implicare și profesionalism,” este feedback-ul venit de la un partener.
Mai multe despre Kruk Romania se pot citi pe site-urile de știri și pe site-ul ro.kruk.eu. Compania este foarte transparentă, oferind informații structurate pentru clienții cu datorii, partenerii de afaceri, candidații pentru un loc de muncă la KRUK, jurnaliști sau oricine este interesat de acțiunile caritabile și de implicare socială.