Sun restricții de circulație pe Autostrada Soarelui, pe segmentul București – Fundulea și retur. CNAIR împreună cu Poliția Autostrăzi au impus o limită de viteză de 80km/h pe ambele sensuri de mers. Decizia vine în urma problemelor apărute pe partea carosabilă.
„Facem apel la conducătorii auto să respecte restricțiile instituite temporar, să semnalizeze din timp orice intenţie de schimbare a benzii de circulaţie, să sporească atenţia la volan şi să reducă viteza în zonele unde se efectuează reparaţii”, se arată în comunicatul CNAIR.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 și pot accesa pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro.
Citește și Noi probleme pe Autostrada Soarelui. Atenție, pericol de accident
Pericol de accident pe A2 după ce plăcile s-au ridicat din nou. Problema a fost semnalată la kilometrul 20 al Autostrăzii Soarelui. Poliția a decis oprirea circulației pe banda a doua de mers către Constanța.
În acest moment se intervine pentru remedierea problemei.
De această dată, plăcile s-au ridicat în mijlocul şoselei, pe banda a 2-a, nu pe cea de urgenţă, ca acum 3 săptămâni. Pe 25 aprilie acelaşi fenomen a avut loc pe A2.
Atunci, autorităţile au acţionat prompt pentru remedierea problemei. Drumarii au intervenit, atunci, toată noaptea pentru a repara tronsonul cu probleme.
Situaţia s-ar putea repeta oricând în altă parte, pentru că drumul de mare viteză este făcut din bucăţi pe aproape 26 de kilometri. 11 ore au durat lucrările de reparaţii de la kilometrul 17, pe sensul de mers Constanţa-Bucureşti.
Aici, plăcile de beton s-au ridicat cu aproape jumătate de metru. Iar la final, şefii de la Drumuri au găsit şi explicaţia.
Plăcile de beton de pe Autostrada Soarelui s-au ridicat din cauza căldurii.
„Din cauza temperaturii s-a dilatat betonul și în zona rostului s-a produs o denivelare. Noi facem revizii în fiecare zi, când apar astfel de probleme. Aici a apărut pe banda de urgență”, a spus Florin Dascălu, director la Direcția de Întreținere a CNAIR.
Acest site foloseste cookies.
Read More