Când se dă drumul la căldură în București? Aceasta este întrebarea care îi macină pe zeci de mii de bucureșteni. Toamna și-a intrat în drepturi, temperaturile au scăzut considerabil, dar caloriferele sunt reci, sau primesc căldură cu porția.
Conform programului stabilit de către regie, furnizarea agentului termic se va face după trei nopţi consecutive în care se înregistrează, între orele 20.00 – 6.00, temperaturi de cel mult 10 grade Celsius.
Probele pentru începerea furnizării de căldură au început deja și se desfăşoară în așa fel încât toţi consumatorii să beneficieze în condiţii normale de furnizarea agentului termic pentru încălzire.
Cei care doresc amânarea furnizării agentului termic pentru încălzire, sunt invitați să solicite asta în scris, la registratura Companiei Muncipale Termoenergetica București.
”Vă reamintim că instituția noastră a început furnizarea căldurii la cerere spitalelor, şcolilor, grădiniţelor, căminelor de bătrâni, precum şi tuturor celorlalte instituţii care au solicitat acest lucru. Asociaţiile de proprietari care doresc amânarea furnizării agentului termic pentru încălzire pot solicita în scris acest lucru, prin reprezentanţii legali, la registratura Companiei Municipale Termoenergetica București (CMTEB) din str. Cavafii Vechi nr. 15, la secţiile de termoficare de sector, sau prin e-mail la adresa relatii@cmteb.ro”, a transmis Termoenergetica.
Toamna s-a instalat, temperaturile sunt în scădere, Bucureștiul este sub scenariul roșu de coronavirus, iar unii dintre cetățeni nici măcar nu au apă caldă.
Este plină Capitala de avarii. Sute de blocuri nu au apă caldă, din cauza acestor avarii care par că nu se mai termină.
Termoenergetica a anunțat pe siteul oficial al companiei, oprirea agentului termic în vederea remedierii avariilor apărute în rețeaua de termoficare.
Bucureștenii care se confruntă cu probleme privind furnizarea agentului termic pentru apă caldă şi/sau căldură, iar adresa lor nu se regăseşte în listele publicate la secţiunile “Avarii”, “Lucrări programate” sau “Funcţionare sub parametri” sunt rugați să se adreseze dispeceratelor de sector, sau operatorilor TELVERDE, pentru înregistrarea sesizării şi ulterioara verificare în teren a situaţiei semnalate.
Acest articol a fost actualizat la: 2020-10-31T17:09:33+02:00 17:09
Acest site foloseste cookies.
Read More