Wizzair a anulat astăzi, 18 martie 2018, 8 curse din cauza vremii din București și Otopeni. Fenomenul „Freezing rain”, cel care stă la baza perturbării traficului de pe Aeroportul Internațional Otopeni, a obligat compania să aibă multe zbouri întârziate și 8 anulate.
Pe adresa redacției AIR24 au venit zeci de mesaje de la pasagerii companiei care nu găseau o modalitate de contact a companiei aeriene și care susțin că reprezentanții companiei de handling (compania externă, angajată de Wizzair, care se ocupă de checkin și biroul de informații) nu comunică cu pasagerii.
Este important de înteles că în această situație Aeroportul Otopeni nu are nici o putere și nu poate acorda asistență în numele companiei. Toți pasagerii care au fost afectați de întârzieri sau au avut zboruri Wizzair anulate, trebuie să ia legătura direct cu compania aeriană. iată care sunt datele acesteia de contact.
Din informațiile obținute de la Valentin Iordache, pasagerii Wizz air sunt asistați de companie prin reprezentanții acesteia.
”Sunt în grija companiei/agentului de handling. Unii au fost reprogramați pentru mâine (zboruri amânate) alții, de la zborurile anulate, vor fi reprogramați sau își vor primi banii pe bilete – conform reglementarilor europene. Este o relație directă pasager-companie, în care noi nu putem interveni în niciun fel.”, a spus Iordache pentru AIR24.
Acest site foloseste cookies.
Read More
Vezi comentarii
daca nu va rezolva despagubirea si vor sa va lasa cu un voucher de vreo 10 euro,va recomand sa competati formularul de la aintarziatavionul.ro, au comision, dar iau bani doar daca au reusit sa obtina despagubirea. Mie mi-a intarziat 5 ore si mi-au obtinut 400 euro/persoana