Categorii Știri

Zboruri anulate pe Otopeni din cauza vremii. Wizzair a anulat 8 curse, Tarom 5, Blueair una și Lufhtansa două

Codul Galben de vreme rea și codul portocaliu de polei, a dat peste cap traficul aerian pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, din cauza ploii dar și a temperaturilor scăzute fiind necesare îndeplinirea procedurilor de degivrare.

ACTUALIZARE, 21:41 – Aeroportul Otopeni asigură pasagerii că face tot ce poate ca situația să revină cât mai aproape de normal

Domnul Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al CNAB, a declarat pentru AIR24 că întârzierile sunt în scădere și că pe aeroport se operează bine.

„10 curse (duble sosire/plecare sau invers) anulate. Întârzieri sunt în scadere. Ninge, dar se operează bine. Se intervine constant pentru menținerea suprafetei de mișscare în bună stare (piste, platforme, căi rulare)”, a declarat Valentin Iordache pentru AIR24.ro.

8 curse anulate de Wizzair și 5 de Tarom

Companiile aeriene au fost nevoite să anuleze o serie de zbouri, mai precis 12 curse au fost în total anulate dintre care 8 curse Wizzair și 5 Tarom.

Pe adresa redacției noastre mai mulți pasageri Wizzair s-au plâns că nu le-a fost acordată asistență din partea companiei, recomandăm tuturor pasagerilor să se adrese companiei, aceasta are umătoarele date de contact:

  • Orice birou de checkin sau informații Wizzair
  • Telefon 0903 760 105 – ATEȚIE apelul este taxat cu 65 de cenți pe minut
  • Pe site-ul wizzair.com găsiți toate datele de contact din fiecare țară în care compania operează.

Din informațiile obținute de la Valentin Iordache, pasagerii Wizz air sunt asistați de companie prin reprezentanții acesteia.

”Sunt în grija companiei/agentului de handling. Unii au fost reprogramați pentru mâine (zboruri amânate) alții, de la zborurile anulate, vor fi reprogramați sau își vor primi banii pe bilete – conform reglementarilor europene. Este o relație directă pasager-companie, în care noi nu putem interveni în niciun fel.”, a spus Iordache pentru AIR24.

Puteți vedea mai jos care sunt acestea. Probleme au fost și la Blue Air sau Lufthansa.

BlueAir n-a mai ajuns astăzi la Oradea.

Lufthansa a anulat zborurile către Munchen și Frankfurt.

Vremea rea a afectat și zborurile de pe Aeroportul Internațional Otopeni, în prezent nu se decolează. CNAB face toate eforturile necesare pentru ca situația să revină la normal. Domnul Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al companiei, a declarat în exclusivitate pentru AIR24.ro că în acest moment nu se decolează, dar că situația va reveni la normal în cel mai scurt timp posibil.

ACTUALIZARE, 15:44 – Aterizările pe Aeroportul Otopeni decurg conform orarului cu mici întârzieri. Vedeți mai jos situația de la plecări.

Situație zboruri Aeroportul Otopeni, 18 martie ora 15:31

La ora 15:31 la Plecări erau anulate câteva zboruri, mai precis zobrurile Wizzair de la Londra, Dortmund și Bari.

Situație zboruri Aeroportul Otopeni, 18 martie ora 15:32

ACTUALIZARE, 15:40 – Corespondeții AIR24 vă țin la curent cu situația de pe Otopeni. Rămâneți alături de noi. Reamintim că la sosiri nu sunt probleme.

ACTUALIZARE, ora 15:27 – Iată care este situația zborurilor acum, conform site-ului bucharestairports.ro

ACTUALIZARE, 15:06 – Situația începe să revină la normal. Colaboratorul AIR24, Narcis Roșioru, se află acum pe Aeroportul Otopeni și transmite că la sosiri situația a revenit la normal. Încă mai sunt câteva probleme la plecări.

Întârzieri la decolări

Fenomenul meteorologic de ploaie îngheţată împiedică în prezent decolarea avioanelor de pe aeroportul Henri Coandă şi nu se ştie cât va dura această situaţie, au declarat, pentru News.ro, reprezentanţi ai Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).

”În prezent, nu se decolează. S-a dat cu material degivrant, suprafaţa de mişcare a aeroportului şi căile de acces sunt funcţionale. Nu se ştie cât va dura această situaţie”, au explicat reprezentanţii CNAB.

Informația a fost confirmată pentru AIR24.ro și de domnul Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al CNAB.

Deciziile referitoare la decolare aparţin piloţilor, potrivit CNAB.

Circulaţia rutieră în Capitală şi mai multe judeţe din ţară se desfăşoară duminică cu dificultate din cauza ploii îngheţate.

Potrivit atenţionărilor meteorologice de vreme severă, în perioada 18-22 martie în întreaga ţară vor fi precipitaţii sub formă de ploaie, lapoviţă şi ninsoare.

Puteți afla situația în timp real de pe site-ul aeroportului sau accesand acest link.

Recomandarea redației valabilă în perioada vremii nefavorabile

Pentru a evita situațiile neplăcute legate de zborurile voastre este recomandat să vă informați în prealabil. Iată care sunt pașii pentru a avea o călătorie fără probleme sau fară a fi nevoit să așteptați în aeroport.

  • Verifică dacă orarul zborului tău nu a fost modificat. În mod obișnuit pasagerii trebuie informați de compania aeriană dacă intervin modificări, însă este posibil ca acestea să fie de ultim moment. Datele de contact ale companiei aeriene sunt afișate pe site-ul fiecăreia.
  • Consultați site-ul aeroportului de plecare și sosire. În cazul Aeroportului Otopeni acesta este www.bucharestairports.ro.
  • În cazul în care zborul dumneavoastră nu este ANULAT, trebuie să vă prezentați la aeroport conform programului. Mai precis cu cel puțin două ore înainte de zbor.

Acest articol a fost actualizat la: 2018-03-18T22:20:28+02:00 22:20

Vezi comentarii

  • Buna ziua
    Am fost pasager pe cursa RO392 care a fost anulat. Situatia a fost deosebit de grea pentru noi. Desi initial nu s-a facut check in la 12 ora Londrei si am fost chemati la 13 s-a transmis ca vom avea zborul asigurat. Ni s-a dat un voucher de 5 lire, 1corn si o apa, si am fost tinuti in asteptare pana la ora 17 cand s-a transmis va avem zborul anulat. Acest moment a fost haotic, Mesajul a fost va luati bagajele si va rerutam. Unde sa mergem? Am fost trimisi de la un ghiseu la altul si am ajuns la locul unde s-a facut rerutarea dupa 1 ora. Aici am stat in picioare la coada pentru a fi rerutati de pe un telefon mobil pana la ora 23 30 - cazul meu, adica 5 ore 30 de stat in piciare. Timp in care nu ni s-a dat nimic, exceptie o sticla de apa. Am ajuns la hotel la ora 23 45 am fost cazate dar ni s-a spus ca in 15 min se inchide restaurantul si deci si cina nu mai era disponibila.
    Comunicare defectuoasa Tarom si indiferenta maxima cand am transmis ca sunt medic si ca am pacienti foarte multi care ma asteapta a doua zi. Am cerut inca de la ora 12 sa fiu rerutata pe un zbor sigur ca sa ajung in Bucuresti macar in cursul noptii. Nu am fost luata in seama si am fost luata si in ras, ca mai este un medic, ca toti au probleme.
    De acord doar ca de mine mai depindeau si alti oameni care au facut sute de kilometrii ca sa se intoarca acasa nerezolvati. Si au fost si urgente.
    Am scris Tarom si mi s-a dat un mesaj ca se va raspunde in 45 zile la reclamatia mea.

Share
Scris de
Ioan Adi

Acest site foloseste cookies.

Read More