UPC a transmis clienților săi o informare în format electronic, dar și fizic, anunțând că din 31 martie compania fuzionează cu Vodafone. Ce se schimbă la UPC acum că va fi Vodafone aici? Iată mesajul destinat clienților.
Vă reamintim faptul că procesul de fuziune dintre Vodafone și UPC continuă, astfel încât dorim să vă informăm că, începând cu data de 31 martie 2020, Vodafone România S.A. devine furnizorul dumneavoastră de servicii fixe de comunicaţii electronice. Această modificare apare în urma fuziunii dintre cele două companii, Vodafone România S.A. absorbind UPC România S.A. Toate drepturile și obligaţiile UPC România S.A. vor fi preluate de către Vodafone România S.A. Condiţiile contractului nu se vor modifica.
Plata facturii pentru serviciile fixe și TV va avea ca furnizor Vodafone și se va face în contul IBAN afișat pe factură. Dacă plătești factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe și TV.
În cazul în care pentru plata facturii ai activat serviciul bancar de direct debit, te informăm că suma de plată prevăzută în factură va fi reţinută de bancă în numele Vodafone România S.A.
Telefoanele de contact și suport pentru serviciile de care beneficiaţi, 031 100 1000 și 031 110 0872, vor fi în continuare disponibile pentru dumneavoastră.
Politica de confidenţialitate privind datele cu caracter personal, aplicabilă serviciilor dumneavoastră va fi politica Vodafone, iar varianta actualizată a acesteia poate fi consultată pe site-ul Vodafone începând cu data de 25 martie 2020 aici.
Nu în ultimul rând, dorim să vă comunicăm faptul că din aprilie 2020 toate notificările și informările vor veni din partea Vodafone România S.A. În cazul în care beneficiaţi și de servicii mobile furnizate de Vodafone, veţi primi în continuare două facturi.
Acest site foloseste cookies.
Read More