Connect with us
RYANAIR închide baza de la Timișoara. Către ce destinaţii vom mai putea zbura

Știri

RYANAIR închide baza de la Timișoara. Către ce destinaţii vom mai putea zbura

Din 25 martie 2018, RYANAIR închide baza de la Timișoara și retrage avionul alocat. Vor rămâne operaționale doar 2 rute din/spre Timișoara.

Astăzi, 22 februarie 2018, RYANAIR anunță închiderea bazei de la Timișoara. Din 25 martie 2018, cel mai mare operator low-cost din Europa, retrage avionul de la Timișoara și închide majoritatea rutelor.

Va continua să zboare din/spre Timișoare pe rutele Milano și București, dar cu avion non-bază

Toți clienții afectați de această decizie vor fi contactați și vor avea alternative: returnarea banilor sau rerutarea pe alte zboruri operațional.

Decizia Ryanair de a închide baza din Timișoara este pusă pe seama rezultatelor slabe din punct de vedere comercial. În timp ce alte baze RYANAIR au nevoie de tot mai multe avioane pentru a acoperi cererea.

Citeşte şi WIZZ AIR nu mai taxează bagajele de mână

Compania aeriană Wizz Air a introdus de ieri, 29 octombrie 2017, noua politică de bagaje care permite tuturor pasagerilor să călătorească gratuit cu un bagaj mare de mână.

Pasagerii vor avea automat dreptul de a aduce la bordul aeronavei un singur bagaj de mână cu dimensiuni maxime de 55x40x23cm și o greutate maximă de 10kg ca parte a prețului biletului lor.

De asemenea, vor putea să aibă asupra lor articole de tip „duty free” achiziționate în aeroport, după controlul de Securitate.

Pentru acei pasageri care doresc să beneficieze de bagaje suplimentare, serviciul WIZZ Priority le permite să aducă la bord un bagaj adiţional mic care să fie amplasat sub scaun, cu dimensiuni maxime de 40x30x18cm.

WIZZ Priority este disponibil pentru pasagerii care achiziţionează WIZZ Go, WIZZ Plus şi WIZZ Privilege Pass
Acest serviciu le garantează că bagajul de mână gratuit va fi plasat în cabină şi le permite pasagerilor să se afle printre primii în aeronavă (să sară peste coada de la ambarcare).

„La Wizz Air satisfacţia pasagerilor este prioritatea noastră şi tocmai din acest motiv am ascultat opiniile lor, iar acum le oferim la fiecare bilet cumpărat posibilitatea de a beneficia de un bagaj de mână mai mare gratuit. Am oferit cu această ocazie un nou exemplu al angajamentului companiei de a oferi clienților cea mai bună experienţă de zbor din clasă, din momentul în care își rezervă zborul şi până la aterizarea la destinația dorită. Echipajul nostru prietenos și profesionist așteaptă cu nerăbdare să primească la bordul aeronavelor WIZZ pasageri aflaţi la primul zbor, dar şi pe cei care ne aleg din nou.”,

declară Johan Eidhagen, Wizz Air Chief Marketing Officer.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Știri

To Top