Vedete
Mihaela Rădulescu a închis magazinele de haine pentru copii: ce pierderi are Picioru’ gras
Mihaela Rădulescu a trebuit să își închidă magazinele Picioru’ Gras pe care le avea în capitală și o mulțime de alte orașe mari ale țării. Aceasta a început afacerea cu haine de copii a căror imagine era fiul ei în 2009 într-un mall din capitală, apoi s-a extins în orașe precum Constanța, Alba – Iulia, Timișoara, Iași, Cluj – Napoca, Suceava.
Mihaela Rădulescu a închis magazinele de haine pentru copii: ce pierderi are Picioru’ gras
Afacerea cu haine se derulează prin firma „Kinder Magic Store SRL” și în perioada 2009-2017 a pierdut aproximativ 1.5 milioane de euro. Astfel, firma a înregistrat pierderi și nu a fost niciodată pe profit chiar dacă aparține unei vedete.
Chiar și în 2018 firma a înregistrat o pierdere de 97.196 lei. Încă de la înființare, firma a pierdut sume uriașe de bani, ajungând la fabuloasa sumă de 7.089.179 lei, adică 1.6 milioane de euro.
La finalul anului 2018 datoriile firmei erau de 7.680.531 lei, adică de aproximativ 1,65 milioane de euro la care se adăugau pierderile totale de 1.6 milioane de euro. În total, firma i-a adus Mihaelei o pierdere de aproximativ 3.25 milioane de euro. Mihaela a decis să renunțe la o afacere care nu scoate profit de un deceniu.
Acest lucru este susținut de cifra de afaceri a firmei. Aceasta a scăzut uluitor de la 1.5 milioane de lei în 2011 până la 4.842 lei în 2018. Astfel doar 1.000 au rulat într-un an. Mihaela Rădulescu a decis sa închidă și pagina de internet care găzduiește magazinul online, dar și pagina de Facebook.
Care au fost motivele pentru care afacerea nu a mers, nu au fost date publicității. Important este faptul că Mihaela Rădulescu a înțeles că dacă un lucru nu este profitabil pe perioada a 10 ani, nu are rost să continui să speri. Trebuie să pui punct și să treci pe un rând nou.
Ce părere aveți despre această știre despre Mihaela Rădulescu?
dorina
2020-05-31T23:59:50+03:00 at 23:59
Cred ca nu mai sunt copii prea multi in Romania.Probabil trebuia sa-i faca mai multa publicitate pe la tv sau prin internet.