Cum o să funcționeze registrul de rezervări pentru terase. Care vor fi datele colectate

01.06.2020
Cum o să funcționeze registrul de rezervări pentru terase. Care vor fi datele colectate

Cei care doresc să meargă la terase vor trebui să își facă rezervare înainte de a se duce la locație. Se vor cere o serie de date, dar nu tuturor celor care vor sta la o masă, conform declarației lui Robert Chioveanu pentru Digi24.

Cum o să funcționeze registrul de rezervări pentru terase. Care vor fi datele colectate

Rezervările se vor face înainte de a ajunge la locație, iar fiecare client care va suna își va lăsa numele și numărul de telefon. Chiar dacă la o masă vor sta mai multe persoane, nu se vor cere datele tuturor clienților și datele cerute nu sunt luate din buletin.

Aceste date vor fi colectate de persoana care răspunde la telefon și trecute într-un registru de evidență al rezervărilor care există în orice restaurant. Această măsură este impusă pentru ca în cazul unei îmbolnăviri sa se găsească ușor persoana care a stat la o anumită masă.

Robert Chioveanu, președinte ANSVSA a spus:

În ordinul comun semnat cu Ministerul Sănătății și Ministerul Economiei există această cerință, existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților. Nu luăm date din buletin. Și înainte exista un registru în care erau trecute rezervările, acum e necesar fiindcă în cazul apariției unui caz de îmbolnăvire în rândul clienților care au stat la terasă, e foare ușor, când se face ancheta epidemiologică, să fie găsiți cei care erau pe terasă”.

Acesta a menționat că în registru vor fi notate numele, prenumele și numărul de telefon al celui care face rezervarea indiferent câte persoane stau la masă.

Dacă avem patru cliei, atunci se trece numele celui care face rezervarea și doar atât. Se știe data, ora, și maspentru care a făcut rezervarea” și nu se vor cere copii ale actului de identitate. 

Un alt director de lanțuri de restaurante din capitală, Dragoș Petrescu a spus că registrul de rezervări este obișnuit pentru restaurante. Nu se schimbă nimic, iar oamenii nu ar trebui să interpreteze negativ faptul că li se cer date personale. Totul este normal și legal atât timp cât nu sunt cele mai importante de pe actul de identitate.

Și înainte se făceau rezervări. Și înainte îți dădeai numele și numărul de telefon ca să fii contactat în caz că se întâmplă ceva cu rezervarea ta. Același lucru îl aplicăm și astăzi, nu este nimic diferit”, a mai menționat acesta. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *