Lunar, aproximativ 6,5 milioane de români accesează YouTube.com pentru conținut video. Cea mai mare parte dintre vizitatori, 60% aleg să vadă videoclipuri muzicale.
Încă din anul 2013, lucrurile s-au schimbat în bine pentru utilizatorii din România ai noului canal media. Google a decis să lanseze și o versiune locală pentru YouTube. Din acel moment, creatorii de conținut în general artiștii muzicali, casele de discuri și creatorii de continut video (vlogger, emisiuni) au început să câstige și bani de pe urma vizualizărilor de pe YouTube.
Utilizatorii din țara noastră vizualizează într-o proporție de 94% conținutul de acasă, în timp ce doar 17% dintre aceștia au vizionat conținut video în timpul pauzelor de masă de la job.
Pe primul loc este muzica, categorie urmată de continutul video dedicat gătitului 25%, 24% aleg videoclipurile despre sport, iar 24% continut despre politică în care sunt prezentate și știri de actualitate. Topul categoriilor urmărite pe YouTube peste completat de utilizatorii ce vizualizează videoclipuri despre tehnologie și review-uri despre gadgeturi într-un procent de 21%.
Citește mai multe AICI.
Sursa foto: cbc.ca
Acest site foloseste cookies.
Read More