Imperiul leilor 2021. Cine sunt investitorii din sezonul 2 al emisiunii de la PRO TV

05.01.2021
Imperiul leilor 2021. Cine sunt investitorii din sezonul 2 al emisiunii de la PRO TV

Imperiul leilor 2021. Sezonul 2 al îndrăgitei emisiuni de la Pro TV vine cu surprize mari pentru telespectatori. Cine sunt investitorii din acest sezon, care își asumă rolul de a ajuta tinerii antreprenori din România.

Imperiul leilor 2021

Imperiul leilor 2021 este un show televizat care se adresează celor care vor să se lanseze în mediul de afaceri. În cadrul emisiunii, tinerii au ocazia să-și prezintă ideile și afacerile în fața unor investitori puternici. Sezonul 2 al emisiunii vine cu surprize pentru telespectatori. Unul dintre leii noi este Cristina Bâtlan, fondatoarea Musette.

Dan Șucu este primul investitor din sezonul 2 al emisiunii Imperiul leilor. Proprietarul lanțului Mobexpert este de părere că succesul în afaceri depinde de felul în care te raportezi la perioadele de criză. Dan Șucu a construit o afacere de succes la începutul anilor 90 plecând de la dorința de a asigura familiei sale un trai mai bun. În 2021, Grupul Mobexpert are 26 de hypermarketuri și magazine de mobilă, atât în țară, cât și în străinătate, 8 fabrici, 2.300 de angajați și o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de euro.

Platforma de vânzare online a grupului atrage lunar peste 1 milion de vizitatori și generează o treime din cifra de afaceri.

„Există o singură calitate pe care trebuie să o aibă un antreprenor: încrederea în sine. Ca să poți să reușești este foarte puțin probabil să o faci din prima încercare: vei cădea, te vei ridica de multe ori, dar într-un final vei reuși”, a declarat Dan Șucu pentru PROTVPlus.ro.

În sezonul 2 al emisiunii Imperiul leilor se întoarce Dragoș Petrescu, președintele lanțului City Grill. El a declarat că pandemia de coronavirus a creat noi oportunități de afaceri care nu trebuie ratate.

„Am învățat, încă o dată, cât de importantă este modestia și cât de ușor poți să ajungi, de sus, jos”, a spus omul de afaceri.

În cadrul emisiunii Imperiul leilor, tinerii antreprenori au sarcina de a-i convinge pe investitori cu planuri și cifre de afaceri bine documentate, dar în același timp vor trebui să poată gestiona discuția cu aceștia, să răspundă provocărilor care le vor fi aduse și să demonstreze că sunt suficient de puternici să pună în aplicare planul de business.

Imperiul leilor sezonul 1

Sezonul 1 al emisiunii Imperiul leilor de la PRO TV a reușit să schimbe viețile unora dintre concurenți care și-au pus sufletul pe tavă în fața investitorilor. Cea mai mare investiție de la Imperiul Leilor, în valoare de 2 milioane de euro, a fost promisă de Mohammad Murad creatorului de modă Alexandru Ciucu. El l-a convins pe Murad că noua sa linie de sacouri de lux îi va aduce profit.

După ce au bătut palma, omul de afaceri libanez a dezvăluit că a fost „cea mai ieftină investiție” pe care a făcut-o în ultimii 5 ani.