Știri
Incendiul de la Aeroportul Otopeni a avut loc la restaurantul „La Sarmale”
Un incediu a izbucnit în 23 februarie 2020 la Aeroportul Internațional Otopeni la restaurantul „La Sarmale”. Pasagerii nu au fost informați de reprezentații aeroportului ce se întâmplă, singurul semn de incendiu a fost fumul gros provenind de la restaurant și dupa 30 de minute, a fost dat un anunț prin difuzoare prin care pasagerii erau invitați spre o zonă sigură.
Un singur angajat al aeroportului încerca să direcționeze cele 2300 de persoane prezente spre poarta 38, acolo unde nu era fum, iar dupa câteva minute pasagerii au fost rechemați la porțile inițiale de îmbarcare.
Mariciu, un blogger a filmat incidentul și l-a postat pe Youtube, iar norocul a fost că cei 500 de pasageri aflați în zona de afectată de incendiu au fost mutați într-o zonă temporară.
Pasagerii aflați azi dimineață pe aeroport acuză proasta organizare a Companiei Naționale Aeroportul București și susțin că nu au fost deloc sprijiniți și nici nu au primit scuze pentru situația creată.
Companiile Aeriene care operau curse în intervalul în care a avut loc incendiul le-au oferit pasagerilor suport și o sticlă de apă.
Cei 500 pasaferi aflati in zona restaurantelor, acolo unde s-a degajat fum, au fost mutati temporar intr-o zona apropiata, unde nu era fum. Hota asigura evacuarea aerului viciat de la unul dintre restaurantele din zona “Food court”. In acest moment se fac verificari in teren pentru a se stabili cauza incendiului. Traficul se desfasoara normal. Nu sunt curse intarziate, nici la plecari nici la sosiri, a declarat Valentin Iordache purtătorul de cuvant CNAB.
Marian Ionescu, unul din pasagerii afați astăzi pe aeroport a explicat și pe Facebook ce s-a întâmplat pe Aeroportul Otopeni.
FOTO: CNAB