Connect with us
ING: În curând vei putea ridica numerar fara card

Economic

ING: În curând vei putea ridica numerar fara card

ING a anunțat clienții săi printr-un newsletter că în curând ridicarea numerar fară card. De asemenea banca aduce și alte noutăți. Plata facturilor a fost simplificată și acum clienții pot opta pentru mai multe versiuni.

Retragerea de bani de la bacomat fară card

„În curând vom anunța pe www.ing.ro lansarea unui nou serviciu prin care poți scoate lei de la ATM-urile ING din țară chiar și atunci când nu ai cardul la tine. Vei face asta cu ajutorul unui cod generat în aplicația de mobil ING Home’Bank. Pentru un plus de securitate, codul este valabil 15 minute și vei putea să retragi prin acest serviciu maxim 500 de lei pe zi sau 10.000 de lei pe lună.

Și pentru că tot vorbim despre numerar, vrem să te informăm că începând din 15 decembrie 2019 depunerile și respectiv retragerile de numerar pot fi efectuate, fiecare în parte, în limita sumei de 15.000 lei/zi pentru fiecare client, fără a depăși suma de 300.000 lei într-un an calendaristic pentru fiecare client. Mai multe găsești în documentul „Limitele de carduri și tranzacții cu numerar” aflat la finalul acestui mesaj.

Dacă alegi să îți comunici datele cardului pe site-urile comercianților pentru alte plăți pe viitor, aceștia au posibilitatea de a păstra datele într-o formă securizată, solicitand, prin intermediul Visa, înlocuirea acestora cu o serie unică de cifre. Pentru a îmbunătăți siguranță plăților tale online, noi vom permite securizarea datelor cardului doar atunci când corespund cu cele din evidența noastră și cardul este activ.”, a transmis banca clienților săi într-un Newsletter pe email.

Plata facturilor mai simplă

„Anul acesta am creat pentru tine un nou serviciu, Facturile mele, prin care o să poți să-ți administrezi mai ușor plata utilităților direct din ING Home’Bank. După ce ai introdus în Home’Bank furnizorii tăi de utilități, primești notificări direct pe telefon de fiecare dată când se emite o factură, când plata a fost efectuată sau când nu s-a reușit efectuarea unei plăți. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai activat serviciul Alerte Push din versiunea de mobil a Home’Bank.

Poți plăti factura exact când primești notificarea – cu un simplu click sau touch, sau poți activa plata automată. Poți seta o limită, adică o sumă maximă pe care banca o poate debita din contul tău pentru o plată automată. Dacă suma de pe factură e mai mare decât suma setată de tine, plata nu se efectuează și primești o notificare.

Mai trebuie să știi că, dacă ai deja mandate de direct debit active, acestea îți vor apărea și în Facturile mele. Iar modificările efectuate în oricare dintre cele două servicii se vor reflecta și în celălalt.” se arată în același comunicat.

Redactor Huff.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Economic

To Top