Diferențe de gândire între generații și abordarea de a câștiga bani

17.06.2020
Diferențe de gândire între generații și abordarea de a câștiga bani

Au trecut vremurile când toată lumea lucra, când erai obligat să ai un loc de muncă după ce terminai studiile. Acum o parte din tinerii din România  refuză să muncească, pe motiv că preferă să stea acasă, decât să aibă slujbe cu salarii mici. 

Tinerii din “generația Millennials“, care tocmai au terminat liceul sau au absolvit facultatea, cred că țara noastră este fără perspective de viitor.  

Acum, majoritatea dintre ei doresc să găsească rapid modalități de a câștiga bani mulți, rapid și fără efort. Ei consideră independența financiară foarte importantă pentru dobândirea fericirii, dar nu vor să aibă joburi prost remunerate. Între ei și alte generații există diferențe de opinii, pentru că tinerii “Millennials” au o gândire orientată către fericirea individuală. 

Asta înseamnă că pentru ei este importantă cariera, realizarea pasiunilor, intereselor, dar și experiențele memorabile din viața lor. Pentru ei contează să devină populari pe rețelele sociale, să-și expună experiențele și poveștile pe Facebook sau Instagram. 

Mulți dintre tineri vor să fie vedete pe social media. Cercetările arată că tinerii sunt afectați de lumea influencerilor digitali, pe mulți dintre aceștia îi urmăresc pe YouTube sau pe Instagram. De asemenea și TikTok și Facebook fac parte mereu din viața tinerilor de astăzi. 

Tendința în rândul oamenilor este să comunice în grupuri de pe rețelele de socializare, de tip SnapChat și Instagram. Astfel de servicii și altele asemănătoare oferă servicii ce acceptă mai multă comunicare virtuală pe web și în social media. Experții spun că tinerii folosesc tot mai mult social media pentru divertisment, dar și pentru a-și organiza viața socială. Ei sunt interesați de anumite domenii, pentru a dobândi noi abilități cu alte persoane din comunitate. Interesele lor sunt legate și de muncă, caută posibilități prin care pot avea venituri mai mari. Ei folosesc social media și pentru a-și dezvolta interesele creative sau pentru a se exprima și a deveni foarte populari. 

Unii tineri aleg să lucreze ca freelancer, deoarece consideră că asta le oferă multe avantaje: 

  • Pot câștiga mai mulți bani, dacă muncesc mai mult
  • Pot lucra când doresc, la ei acasă, în mod confortabil
  • Nu sunt sub supravegherea unui șef și nu depind de un program fix, ceea ce îi ajută să fie mai productivi.

Cea mai bună platformă a freelencerilor din România este liberprofi.ro. Contul este gratuit, deci nu mai rămâne decât să-ți creezi propriul portofoliu și să-ți dezvolți proiectele online. 

Persoanele tinere care își doresc câștiguri mari, fără prea mult efort, aleg și joburi mai controversate de tip videochat glamour și non adult. Acestea sunt legale, pe bază de contract și bine remunerate. 

Tinerii “Millennials” au vise mari, își doresc să aibă bani, să-și cumpere o locuință, să plece din casa părinților ca reper al maturității, să călătorească în toată lumea și să se căsătorească din dragoste. Principalele repere ale maturității lor sunt: luarea unor decizii bune, capacitatea de rezolvare a problemelor, menținerea unei relații stabile și independența financiară. 

În ziua de astăzi este importantă ” dimensiunea portofelului”, lucru sesizat de tineri, dar și ceea ce faci cu banii. Pentru a avea succes în ceea ce fac, tinerii utilizează platformele de socializare pentru a-și face publicitate la activitățile pe care le au, ele fiind cele mai mari surse potențiale de oportunități. Mulți dintre ei au devenit antreprenori, au diferite afaceri, au înțeles acest lucru oferit de mass media, de aceea încurajează oamenii să cumpere produsele lor folosindu-se de prezența pe social media prin furnizarea de conținut interesant. 

Internetul este folosit din ce în ce mai bine de tinerii în ziua de astăzi, le aduce numai beneficii în toate domeniile vieții, îndeosebi în afaceri. De pildă, mulți dintre tineri au devenit comercianți și apar în mod frecvent pe rețelele de socializare. Cele mai populare site-uri de social media sunt Instagram, Facebook și Twitter. 

Articolul continua dupa publicitate

Tinerii știu avantajele oferite de promovarea pe social media și profită de asta. Cei care vor să-și crească vânzările, nu trebuie decât să încarce catalogul de produse pe Facebook, cu reclame dinamice, pentru ca oamenii să le poată vedea și achiziționa. Asta oferă acces și la caracteristicile publicitare și la creșterea audienței pe site. 

Știri despre: