Poti avea un mic dejun mai sanatos in doar 5 pasi

05.02.2016
Poti avea un mic dejun mai sanatos in doar 5 pasi

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si de aceea trebuie sa iti ofere toti nutrientii de care ai nevoie. Desi multe persoane sar peste aceasta masa tocmai pentru ca nu se trezesc devrme, trebuie sa stii ca este o mare greseala. Micul dejun are o importanta uriasa pentru un stil de viata echilibrat, asa ca ai face bine sa nu il omiti nici macar o data. Cu urmatorii 5 pasi simpli vei reusi sa te simti mult mai bine in fiecare dimineata si sa ii oferi organismului tau tot ceea ce ar enevoie.

1. Inlocuieste carbohidratii cu proteina. Cand vine vorba despre micul dejun, cerealele, painea si aluatul foietaj sunt la indemana. Din pacate, nu iti ofera o valoare nutritionala foarte mare, asa ca le poti inlocui fara probleme cu alimente bogate in proteine. Consuma oua, avocado sau iaurt grecesc in locul pateurilor umplute.

NU VEI MAI ARUNCA COJILE DE CEAPA NICIODATA, DUPA CE AI SA CITESTI ASTA!

2. Prepara-ti smoothie-ul acasa. Desi in comert gasesti multe produse de acest gen, nu ai garantia ca ele nu contin o extra cantitate de zahar sau conservanti daunatori pentru corpul tau. Este mult mai bine sa iti prepari singura o bautura sanatoasa, doar din fructe si legume proaspete.

3. Nu uita de legume. Da, legumele trebuie sa faca parte din prima masa a zilei, asa ca ai putea sa le acorzi mai multa atentie. Prepara o omleta cu rosii, ardei si dovlecel si vei primi toate vitaminele care iti sunt necesare pe parcursul zilei.

4. Evita zaharul. Cerealele din comert si iaurturile cu fructe sunt bogate in zaharuri, asa ca le poti inlocui cu fulgi de ovaz si sana. Va fi surprinzator de gustos daca adaugi si o lingurita de miere de albine.

5. Pregateste-ti masa cu o seara inainte. Daca nu ai timp dimineata si esti mereu pe fuga, poti sa iti prepari micul dejun cu o seara inainte, fara probleme. Asta te va ajuta sa te organizezi mult mai eficient.