Știri
Twitter, noi reguli împotriva ”trolilor” de pe internet
Twitter Inc şi-a revizuit marţi strategia de combatere a abuzurilor comise de „trolii” de pe internet.
Compania a anunţat că va utiliza anumite sisteme de semnalizare comportamentală pentru a identifica hărţuitorii de pe această reţea de socializare şi va limita, apoi, vizibilitatea mesajelor acestora, informează Reuters.
Regulamentul Twitter interzice deja abuzurile online, iar compania poate să suspende sau să blocheze conturile utilizatorilor cu comportamente agresive în spaţiul online, odată ce o persoană semnalează aceste fapte administratorilor reţelei. Utilizatorii pot, de asemenea, să reducă la tăcere în fluxul lor de conţinuturi – prin intermediul funcţiei „Mute” – persoanele care publică mesaje ofensatoare.
Jack Dorsey, CEO-ul Twitter, a declarat că reţeaua de socializare va încerca de acum înainte să identifice conturile problematice prin examinarea unor comportamente – precum frecvenţa cu care utilizatorii publică mesaje despre conturi pe care ei nu le urmăresc sau dacă posesorii unor conturi şi-au confirmat adresele oficiale de e-mail.
Mesajele (tweet-uri) provenind de la astfel de conturi vor apărea mult mai jos în anumite secţiuni ale reţelei, precum în rezultatele căutărilor online şi în răspunsurile la anumite mesaje, chiar dacă tweet-urile în cauză nu au încălcat regulamentul companiei.
Aceste tweet-uri nu vor fi eliminate doar în baza unor sisteme de semnalizare comportamentală, a precizat Jack Dorsey.
Cele mai multe abuzuri online provin de la un număr mic de conturi, care au însă un impact supradimensionat, a declarat Del Harvey, vicepreşedintele departamentului de securitate din cadrul Twitter.
Reducerea abuzurilor online ar pute să ajute, de asemenea, dezvoltarea afacerilor companiei Twitter. Dacă mai mulţi oameni se înscriu pe această platformă şi petrec mai mult timp pe Twitter, atunci agenţiile de publicitate ar putea să cumpere mai multe reclame care pot fi difuzate pe reţea.
Citește și : Un nou tip de înselătorie circulă pe Facebook. Ce spun specialiștii
În martie, Twitter a cerut unor academicieni şi altor personalităţi să îi trimită propuneri care să ajute compania să măsoare „sănătatea conversaţiilor publice”. Jack Dorsey a dezvăluit că Twitter a primit în acest sens peste 230 de propuneri.