Externe

NASA, anunț major: Descoperirea făcută dincolo de Sistemul Solar

NASA va organiza o conferinţă de presă, miercuri, în care va dezvălui o informaţie majoră despre exoplanete. În plus, va anunţa ”o descoperire majoră făcută dincolo de Sistemul Solar”, informează independent.co.uk.

Potrivit site-ului NASA, conferinţa va dezvălui informaţii despre descoperirile făcute de cercetătorii americani cu ajutorul telescopului spaţial Spitzer.

Exoplanetele sunt planete care orbitează în jurul altor stele decât Soarele. NASA nu a făcut alte precizări despre dezvăluirile pe care le va face în cursul conferinţei de miercuri.

NASA va face marele anunț: Ce s-a descoperit dincolo de Sistemul Solar

Exoplanetele sunt corpurile cereşti din Univers care au cele mai mari şanse de a găzdui forme de viaţă, întrucât multe dintre ele seamănă cu Terra şi ar putea conţine acele elemente chimice care stau la baza vieţii. Tot mai multe exoplanete au fost descoperite de cercetători în ultimii ani.

Conferinţa de presă va avea loc pe 22 februarie la ora 13.00 EST (20.00 ora României, n.r.) şi va fi transmisă în streaming live pe postul NASA TV şi pe site-ul NASA.

La această conferinţă vor participa astronomi şi experţi în ştiinţe planetologice din mai multe ţări ale lumii.