Scrisoarea elevului către învățătoare a impresionat-o. Ce i-a cerut băiețelul

22.09.2020
Scrisoarea elevului către învățătoare a impresionat-o. Ce i-a cerut băiețelul

Scrisoarea elevului Ștefan către învățătoarea sa a devenit virală pe internet astăzi. Ce i-a cerut elevul învățătoarei a lăsat-o fără cuvinte. Într-un final, a acceptat!

Acest băiețel a impresionat mai ales prin modul frumos de a-și alege cuvintele și de a argumenta rugămintea făcută învățătoare.

Scrisoarea elevului care nu mai vrea teme pentru weekend

„Doamna Învățătoare, Subsemnatul Ștefan Săman, vă rog, în calitate de elev al dumneavoastră, să nu ne dați vinerea teme. P. S. Acest lucru este benefic pentru fericirea copilului”, scrie elevul în scrisoare.

El a datat bilețelul cu data de astăzi și s-a semnat, exact ca pe orice hârtie oficială.

Impresionată mai ales de argumentul oferit, învățătoarea i-a acceptat cererea, notând pe scrisoare: „Se aprobă! Motivarea este FOARTE TARE!”

Tu ce părere ai despre mesajul pe care l-a transmis elevul prin această scrisoare?

Ce spun psihologilor despre temele elevilor

Iată ce spun și specialiștii despre importanța temelor pentru elevi. În 2016, un studiu publicat în Science of Learning a demonstrat că temele produc o creștere substanțială a nivelului de stres. Experții spuneau atunci că acesta aduce efecte negative învățării, pentru că un copil stresat va avea dificultăți de memorare.

În alt studiu, mai mulți elevi întrebați despre cum îi face temele să se simtă 56% dintre elevi au spus că principala lor sursă de stres o reprezintă temele, mulți dintre ei spunând că acestea le provoacă și efecte fizice, precum somn și digestive.

John Hattie profesor de educație și director al Institutului de cercetare în educație din Melbourne, Australia, consideră că temele au rolul de a fixa informațiile primite în clasă. Profesorul declara pentru BBC în anul 2014:

„Cel mai bun lucru pe care poți să-l faci ca profesor este să concepi temele pentru acasă într-o formă care fixează ceva ce elevii au învățat deja”

Psihologii consideră că temele sunt eficiente doar atât timp cât sunt concepute special pentru a susține cele discutate în clasă. De asemenea, specialiștii punctează că și implicarea părinților este necesră, pentru că elevii au nevoie să fie deopotrivă susținuți și verificați.