Un restaurant important face schimbări radicale în contextul pandemiei: despre ce condiții este vorba

10.05.2020
Un restaurant important face schimbări radicale în contextul pandemiei: despre ce condiții este vorba

Restaurantele au fost închise pe perioada pandemiei deoarece prezintă un risc epidemiologic extrem de ridicat. Mâncatul la restaurant se va schimba radical chiar dacă restaurantele se vor deschide în curând. Toți cetățenii așteaptă să poată ieși în oraș cu cei dragi fără restricții. Iată ce se va schimba.

Un restaurant important face schimbări radicale în contextul pandemiei: despre ce condiții este vorba

Mâncatul în restaurant se va schimba total după această pandemie, iar lanțul de fast-food cel mai popular din lume, McDonald’s este primul care face schimbări. Acesta a anunțat primul schimbările pe care le va implementa în noul context.

Într-un articol al publicației americane Inc. a relevat că McDonald’s este în plin proces de testare a unui prototip pentru ieșirile în oraș în plină pandemie.

Olanda este țara unde restaurantele din orașul Arnhem a fost deja reamenajat și echipat pentru noile condiții. Iată ce au scris jurnaliștii de la Inc.

„Pe măsură ce te apropii, cercuri mari, galbene, marchează distanţa socială aprobată între un client şi celălalt. Chiar înainte de a intra în restaurant, se află o staţie de spălat pe mâini. Fiecare client trebuie să îşi spele mâinile câte 20 de secunde înainte de a intra.”

Fiecare client care intră în restaurant va fi întâmpinat de o gazdă de restaurant în stilul vechi care se află în spatele unui ecran. Aceasta va purta mănuși, dar nu și o mască. Îi oferă clienților un semn de plastic cu numărul ocupat de aceștia în rândul de așteptare. Clienții se vor îndrepta spre un ecran digital unde își vor plasa comanda. Apoi se vor așeza la o masă și după ce pleacă de la touchscreen, un angajat va dezinfecta ecranul.

Peste tot în restaurant se află semne de avertizare despre respectarea distanței fizice. Mâncarea este servită printr-un dispozitiv similar cu cel de servire a preparatelor chinezești. Astfel mâncarea se va prelua fără contact cu alte persoane. Clienții își ridică mâncarea de pe un dispozitiv care ulterior va fi dezinfectat.

După plecarea clientului de la o masă, masa va fi dezinfectată. Jurnaliștii de la Inc. se întreabă cum a reușit un lanț de magazine de la McDonald’s Olanda să implementeze o astfel de serie de schimbări. Un purtător de cuvânt al companiei a declarat:

 „Sunt schimbări radicale, dar sperăm să le facem într-o formă în care clienţii să nu le observe prea mult”.